На розвиток фітнес-індустрії в Україні потрібні інвестиції – експерти

02 лип.
2018
На розвиток фітнес-індустрії в Україні потрібні інвестиції – експерти

Згідно результатів досліджень фітнес індустрія в Україні показує зростання за показниками кількості споживачів, об’єктів і загального обороту галузі. Про це днями повідомила Галина Березюк, керівник компанії FitnessConnectUA, під час прес-брифінгу в Українському кризовому медіа-центрі. «Кількість споживачів збільшилась на 70 тисяч, кількість клубів збільшилась на 150, трошки зросла вартість абонементу – відповідно всі ці три фактори вплинули на збільшення загального обороту галузі», – деталізувала Галина Березюк.

Цьогорічні результати дослідження вперше увійшли у Європейський звіт про ринок здоров’я і фітнесу у Європі. «У Європейському звіті Україна за показниками кількості клубів, кількості споживачів і обороту ринку не пасе задніх, оскільки займатись фітнесом в Україні найдешевше. Це позитивно для споживачів і для розвитку галузі. У Європі фітнесом займаються 60 мільйонів людей – доля українців складає 1,8%. Щоб подвоїти кількість споживачів в Україні у галузь потрібно залучити 1,4 мільярди доларів інвестицій, які найдоцільніше залучати у невеликі міста. Щоб збільшити кількість інвестицій потрібно залучати всіх – це має бути державна підтримка, це має бути робота зі сторони фітнес індустрії і це має бути перш за все робота з громадськістю», – розповіла Галина Березюк.

Для того, щоб збільшити кількість державних інвестицій у галузь важливо популяризувати соціальну складову фітнес-індустрії. «Якщо ми говоримо про державні інвестиції – як і у кожному проекті має бути вагома соціальна складова і ми маємо довести, що суспільна користь від прийняття такого рішення буде більша, ніж затрати або недоотримані кошти держави. … Отримати кошти на свої проекти – це досить складна процедура», – зазначив Матвій Бідний, директор департаменту фізичної культури та неолімпійських видів спорту при Міністерстві молоді та спорту України.

Серед важливих тенденцій у фітнес-індустрії експерти виділили: збільшення рівня свідомості споживачів, у тому числі зацікавленості якістю та безпекою надання послуг– введення обов’язкової сертифікації для тренерів, формування культури здорового способу життя, популяризацію здорового харчування.

Джерело: ЕнергоЛайф.інфо