Discovery і Eurosport розповіли, скільки європейців дивилися Олімпіаду в Пхьончхані

05 бер.
2018
Discovery і Eurosport розповіли, скільки європейців дивилися Олімпіаду в Пхьончхані

Зимові Олімпійські ігри закінчилися, настав час підбивати підсумки, і Discovery з Eurosport відзвітували про те, як європейці дивилися Олімпіаду в Пхьончхані.

За даними телеканалів, на десяти основних європейських ринках 58% населення дивилися Ігри регулярно. Це охоплення було забезпечене як платним, так і безкоштовним ТБ. Також враховувалася аудиторія, яка дивилася трансляції на інших каналах - партнерах Discovery і Eurosport.

За час Ігор 15 млн чоловік користувалися мобільним додатком Eurosport. У соцмережах телеканал чекав більший успіх - охоплення близько 76 млн користувачів. Свою роль зіграла і різниця в часі, але, незважаючи на це, сумарна кількість переглядів відео на майданчиках Discovery і Eurosport склала 4,5 млрд.

І ще трохи цифр: всього Олімпіаду дивилося 386 млн користувачів, які витратили на це 1,7 млрд годин.

Відзначимо, права на трансляцію Ігор в Європі обійшлися Discovery в $ 1,4 млрд. А купила їх компанія на період з 2018 по 2024 рік.

Джерело: МедіаНяня

Читайте також: 

Фітнес-Санта: "Nike" даруватиме подарунки за рухливість

Фаст-фітнес: на вулицях Пекіна встановили будки для занять спортом