Adidas іде з ринку фітнес-браслетів

21 груд.
2017
Adidas іде з ринку фітнес-браслетів

Як поінформували відразу кілька джерел, компанія Adidas прийняла рішення закрити підрозділ по створенню апаратних рішень для фітнесу. До цього компанія Adidas випустила кілька фітнес-трекерів miCoach Смарт Run і індикаторів для спортсменів miCoach.

Відмовившись від випуску фітнес-трекерів, Adidas зосередить зусилля на розробці програмного забезпечення.

В Portland Business Journal вважають, що Adidas почне вдосконалення таких додатків як Adidas App та Runtastic. Runtastic Adidas придбав цього року за $ 239 млн. Однак судячи з усього, ці пристрої не користувалися високим попитом у покупців. У попередньому році Стейсі Барр, віце-президент по переносної спортивної електроніці, повідомила сайту Wearable, що «якийсь час ми не побачимо нових бігових годинників від Adidas».

Варто додати, що декілька років тому схожим чином поступила Nike, яка випускала пристрої під назвою Fuelband, що не стали популярним, Nike поступили ідентичним чином. Потім американський виробник звернув в бік програмного забезпечення і почав співпрацювати з компаніями на кшталт Apple. Наприклад, Apple випускає спеціальну версію Apple Watch під брендом Nike.

Як і Nike, Adidas не припиняє працювати з пристроями цілком і повністю. Це шлях, який більш-менш відображає рух, зроблений Nike кілька років тому. Nike також не вдалося за допомогою обладнання Fuelband добитися значного успіху і вони повернули у сторону роботи з програмним забезпеченням з такими партнерами, як Apple (який зараз робить Nike брендом Apple Watch) і, як і Nike, Adidas також не на всі 100% пропадає з апаратного фронту - компанія вже оголосила про плани об'єднатися з Fitbit для видання розумних годиників Adidas Ionic в 2018 р.

Джерело: Gosnews

Читайте також:
Новий гаджет перетворить одяг в трекер здоров'я
Британська компанія випустить «вічні» кросівки з підошвою з графена