Блог

Грудень і січень — не тільки чудова пора року, але й особливий період промо акцій для фітнес клубів. Останній місяць року — це саме той час, коли люди найчастіше приймають рішення почати ходити в зал. "Новий рік — нові звички — нове життя" — широко…
Маркетингове просування фітнес клубу з метою залучення нових клієнтів останнім часом стало важким завданням. Традиційні форми реклами більше не працюють. Тепер власникам клубів доводиться діяти більш креативно і розумно. Нижче ми представимо 14 ідей, які допоможуть вашому бізнесу рости. До речі, ідеї були озвучені досвідченими…
Представляємо Вам добірку найдорожщих фітнес залів у світі. 7 місце Tiger Muay Thai Gym (Тайланд) Вартість річного абонементу 3444$. Tiger Muay Thai Gym спеціалізується на бойових мистецтвах. Відвідати даний заклад можна і за 10$, але пакет all inclusive буде вартувати 3444$. Це той самий зал, де не заморочуються…
Мобільні додатки можуть спростити саморекламу, підвищити мотивацію клієнтів, а також забезпечити фітнес підприємців бізнес-даними. Нижче наведено перелік найбільш необхідних і корисних додатків для фітнесу. Він складений на основі неофіційного опитування професіоналів у сфері фітнес-бізнесу європейського та західного ринків, що прагнуть зміцнити стан свого підприємства за…
З розвитком попиту на послуги, що дозволяють підтримувати здорову форму, відбулося зростання і пропозиції. Багато людей прагнуть відкрити власний фітнес-клуб або тренажерний зал. Це трудомісткий процес, який вимагає розгляду різних аспектів, начебто вибору відповідного обладнання та найму кваліфікованого персоналу, але проблеми можуть початися і на…
Ключових показників (KPI), за якими можна оцінити ефективність інтернет маркетингу дуже багато. Для того, щоб не заплутатися у визначеннях та параметрах пропонуємо вам список з 40 показників, аналіз яких буде корисний фітнес саме фітнес підприємцю. 1. ROI (Return of Investments) — коефіцієнт повернення інвестицій. Це, мабуть,…
Втратити і гроші, і здоров'я – перспектива для клієнта фітнес-центру не з кращих. При цьому самі консультанти і менеджери на всілякі хитрощі йдуть якщо не заради економії коштів, то для власної перестраховки. Як зрозуміти, що вас водять за ніс, і навіщо працівники це роблять. Приймаючи…