Управління

У якийсь момент перед кожним власником фітнес-клубу постає питання: чи слід забезпечувати догляд за дітьми клієнтів, поки ті займаються? Ми не можемо знати на 100% вашу ситуацію, але ми в змозі перерахувати не тільки достоїнства і недоліки, але також і можливі моделі вирішення цього питання…
Якщо Ваш персонал фітнес клубу неефективний — необхідно застосовувати особливі стратегії управління фітнес бізнесом. У ланцюзі трапляються слабкі ланки. Це відбувається в будь-яких галузях, і фітнес-бізнес — не виняток. Закономірно і неминуче, що одного разу власник клубу зіткнеться з дилемою: що робити у відношенні співробітника/-ів,…
Франшиза фітнес-клубу, тренажерного залу. Всі за і проти Якщо Ви вирішили відкрити свій фітнес-клуб, одним із способів є відкриття фітнес-клубу по франшизі. В Україні вибір франшиз фітнес-клубів невеликий, але це не означає, що спосіб відкриття фітнес-клубу по франшизі не варто розглядати. Варто, але попередньо вивчивши…
Далеко не всі пенсіонери готові розпрощатися з активним способом життя на користь цілодобових серіалів. Навпаки останнім часом у фітнес-центрах все більш популярними стають так звані програми "Активне старіння" ("Active ageing"). Причому, згідно зі статистичними даними, найбільш зацікавленою групою виступають жінки у віці від 55 до…
Універсальні капсули типу "Склав і пішов" від Ice Locker Group Нещодавно утворилася Ice Locker Group, яка об'єднала дві компанії: Craftsman Lockers і Garran Lockers. Виробник пропонує широкий вибір шаф: від стандартних сталевих і до комплексних рішень для роздягалень фітнес-клубів преміум класу і spa-студій. Компанія постачає…
Сильний фітнес-бренд відіграє важливу роль у просуванні та подальшому розвитку фітнес клубу Саме від стилістики вашого бренду, корпоративного стилю і характеру ведення діяльності залежить ваш авторитет і образ в очах клієнтів і співробітників. Для створення позитивного враження для ваших клієнтів необхідно працювати в соціальних мережах,…
Компанія Market Force Information, розташована в Колорадо, нещодавно провела дослідження під назвою "Здоров'я та краса по-американськи: Враження відвідувачів та показники конкурентоспроможності", у якому взяли участь 4,129 американців-відвідувачів спортивних клубів. Як виявилося, майже 25 відсотків відвідувачів незадоволені своїм клубом, а клієнти з найкращими відгуками є членами…