Управління

Якщо ви фітнес-підприємець початківець і вирішуєте, відкрити незалежний фітнес-центр або приєднатися до вже існуючої франшизи, то потрібно зважити всі «за» і «проти» Різні держави мають різні правові визначення того, що являє собою франшиза. Однак, відповідно до найбільш загального трактуванням цієї форми підприємництва, потрібно дотримуватися трьох…
Розробка стратегії управління ризиками для фітнес-клубу, спортивного залу або студії включає в себе три основних етапи: Етап І: Визначення потенційних ризиків;Етап ІІ: Оцінка тяжкості потенційних ризиків;Етап ІІІ: Розробка стратегій для пом'якшення потенційних ризиків. Перший крок до розробки плану з ризик-менеджменту — це спробувати неупереджено проаналізувати…
Роздягальня — це те місце, де ваші клієнти починають і закінчують свої заняття, а тому воно саме підходяще для того, щоб поліпшити користувальницький досвід членів клубу. Через різні дизайнерські рішення фітнес-клуби можуть чинити вплив, спрямований на закріплення позитивного враження про клубі, а також транслювати свою…
Дізнайтеся про те, що роблять лідери фітнес-галузі на шляху до досягнення фінансового успіху для себе і свого клубу. 1. Лідери встановлюють більш високі ціни Лідери фітнес-галузі стягують зі своїх клієнтів більше, значно більше. У процвітаючих фітнес-клубах ціни в середньому на 30% вище, ніж у їх…
Побудова згуртованої команди вимагає не тільки часу, зусиль і терпіння, але також знання конкретних правил рекрутування, найму та розвитку персоналу. Некваліфікований персонал фітнес-клубу — це, перш за все, загроза репутації. Невдоволення і скарги клієнтів на того чи іншого тренера або адміністратора можуть перетворитися на негативні…
За останні роки тренування з персональним тренером стали дуже популярними завдяки бажанню клієнтів отримати максимальні результати як можна швидше. Спортивні клуби успішно впровадили персональні тренування в свій прейскурант, але складність полягає в тому, щоб створити можливість для тренера і клієнта знайти один одного з першого…
З точки зору власника клубу або менеджера навряд чи є аспект управління менш значущий, ніж прибирання, проте для клієнтів він є одним з найбільш важливих. Для того, щоб чистота, акуратність і гігієнічність підтримувалися в клубі регулярно і на належному рівні, необхідно налагодити такі операції: Призначте…