SMM

Топ-15 ефективних підказок, які допоможуть використовувати можливості соціальних медіа для просування Вашого фітнес-бізнесу 1. Проведіть ретельне дослідження своїх цільових аудиторій і складіть список онлайн-майданчиків і оффлайн-локацій, де їх представники бувають найбільш часто. Використовуйте для цього репрезентативні інструменти, такі як www.google.ru/trends . 2. Знайдіть в інтернеті…
Ключових показників (KPI), за якими можна оцінити ефективність інтернет маркетингу дуже багато. Для того, щоб не заплутатися у визначеннях та параметрах пропонуємо вам список з 40 показників, аналіз яких буде корисний фітнес саме фітнес підприємцю. 1. ROI (Return of Investments) — коефіцієнт повернення інвестицій. Це, мабуть,…