SMM

Дізнайтеся про найкращі методи маркетингу в Instagram, щоб зацікавити потенційних клієнтів. Більшість фітнес-підприємців використовують Instagram як один з каналів реалізації своєї маркетингової стратегії. І в цьому вони абсолютно праві: Instagram — це в першу чергу безкоштовний інструмент з досить низьким бар'єром для входу потенційних клієнтів…
Таргетована реклама – являє собою демонстрацію рекламних оголошень, які складаються з текстового і графічного блоку, мета яких перепадає на окрему обрану аудиторію користувачів соціальний мереж, наприклад, Вконтакте, Facebook. Замість того, щоб говорити про ефективність і швидкість розвитку цього рекламного каналу, варто зазначити, що за 2016…
Дослідження, проведене в Стенфорді, показало, що 46,1% людей вважають дизайн і функціонал веб-сайту топовим критерієм, на підставі якого можна вирішити, заслуговує компанія довіри чи ні. Сайт фітнес-клубу — це один з найкращих маркетингових інструментів. Переконайтеся, що він допомагає вашому бізнесу рости, а не навпаки. Для…
Поряд з email маркетингом, наповненим сайтом і корисним блогом, створення відеороликів — одна з головних технік фітнес-бізнесу в питанні залучення клієнтів. Якщо ви все ще сумніваєтеся в необхідності і важливості відеоконтенту, ось деякі статистичні дані, які змінять вашу точку зору: Факт №1: 1-хвилинне відео прирівнюється…
Сьогодні фітнес-клуби повинні дотримуватися активної і детально розпланованої присутності в соціальних мережах, яка відображала б сутність їхнього бренду. А такі кроки в ногу з останніми тенденціями і приводять нас до необхідності використовувати різноманітні відео у соціальних мережах. Однак, це не так просто, як здається на…
Хочете, щоб фітнес-блог Вашого клубу приносив результат, інформував і залучав клієнтів? Вважаєте, що якісна оптимізація сайту фітнес-клубу вимагає величезних вкладень? Насправді, ви самостійно можете адаптувати ваш сайт і соціальні мережі під ключові запити цільової аудиторії. Це допоможе не тільки збільшити кількість активних і зацікавлених користувачів…
Топ-15 ефективних підказок, які допоможуть використовувати можливості соціальних медіа для просування Вашого фітнес-бізнесу 1. Проведіть ретельне дослідження своїх цільових аудиторій і складіть список онлайн-майданчиків і оффлайн-локацій, де їх представники бувають найбільш часто. Використовуйте для цього репрезентативні інструменти, такі як www.google.ru/trends . 2. Знайдіть в інтернеті…