Продажі

Tweet
У Китаї співробітників фітнес-центру змусили бігати у дворі в нижній білизні. Таким чином працівників покарали за низькі показники з продажу. Всього в цьому забігу взяли участь 40 чоловіків. При цьому "винуватці" навіть не пручалися. Співробітники фітенс-центру запевняють, що самі зганьбили свого боса. І поставилися до…
Tweet
Правильна продажна презентація — прямий шлях до збільшення конверсії. Сьогодні ми розповімо Вам про головні її складові. Презентація клубу потенційному клієнту — один з найбільш важливих пунктів у продажній тактиці будь-якого фітнес-клубу. Така презентація дає зацікавленому відвідувачу уявлення про організацію тренувального процесу в клубі і…
Tweet
З зростанням популярності фітнесу, зростають і очікування клієнтів на придбання товарів, починаючи від коктейлів і до спортивного одягу, прямо в фітнес клубі. Якщо ви роздумуєте про те, чи варто намагатися реалізувати у своєму фітнес-клубі систему роздрібної реалізації якоїсь продукції, але досі сумніваєтеся, погляньте лише на…
Tweet
Перш, ніж пропонувати компаніям той чи інший пакет послуг, слід вивчити потреби компанії в цілому та потреби її співробітників. Програми корпоративного членства — це спеціальні пропозиції фітнес-клубів, орієнтовані на локальні фірми і підприємства. Справа в тому, що досить багато компаній передбачають для своїх співробітників можливість…
Tweet
Інтенсивна і креативна робота в перші місяці нового року — запорука успіху та підвищення прибутку в наступні місяці. Отже, перед вами 5 технік, які дозволять вдало стартувати в 2017 році: 1. Чіпляюча презентація клубу Бувають всього два види презентацій фітнес клубу (або, як їх називають…
Tweet
Розглянемо, яким повинен бути ідеальний фітнеспродукт для задоволення потреб цільової аудиторії. Фітнес продукт являє собою те, що компанія пропонує ринку і споживачу. У нашому випадку продуктом є фітнес послуга. Успішний продукт завжди будується на розумінні і задоволенні важливих потреб цільової аудиторії. Читайте також: 15 способів підвищити…