Програми корпоративного членства і як на них заробити фітнес клубу

11 квіт.
2017
Програми корпоративного членства і як на них заробити фітнес клубу

Перш, ніж пропонувати компаніям той чи інший пакет послуг, слід вивчити потреби компанії в цілому та потреби її співробітників.

Програми корпоративного членства — це спеціальні пропозиції фітнес-клубів, орієнтовані на локальні фірми і підприємства. Справа в тому, що досить багато компаній передбачають для своїх співробітників можливість відвідувати спортивні заняття: як частина соціального пакету або тому, що дійсно турбуються про фізичний стан своїх співробітників.

Перед тим, як продати членство або послугу клієнтові, необхідно вивчити його потреби. Такий же підхід слід практикувати і відносно компаній при продажу їм програм корпоративного членства.

Нижче представлені різні варіанти корпоративного членства в залежності від категорії бізнесу (кількості працівників), а також рівня зацікавленості та готовності компанії брати участь в програмі.

Формат 1: Спільні тренування

Більшість компаній, які замовляють саме такий варіант програм корпоративного членства, — це невеликі фірми зі штатом від 5 до 50 чоловік. У цьому випадку ваша потенційна аудиторія — це групи працівників, які хотіли б тренуватися разом і підтримувати один одного на шляху до поліпшення здоров'я.

У таких випадках, як правило, сама компанія практично або зовсім не бере участі у фінансовій підтримці подібної ініціативи співробітників, які оплачують свої тренування самостійно. Як варіант, ви могли б запропонувати таким групам якісь знижки, щоб спонукати їх приєднуватися до клубу в масовому порядку.

Разом з тим потреби навіть невеликих груп повинні бути детально вивчені, щоб запропонувати їм найбільш цікавий варіант послуг. Один з найбільш поширених варіантів у цьому випадку — це спробувати залучити групи у довгострокові програми, як-то змагання по схудненню між групами, що представляють різні компанії. Команда, яка стане переможцем, отримує бонус: знижку на наступний корпоративний абонемент або спортивні напої за рахунок клубу. Іншими словами, чим активніше буде проходити участь у програмі, тим вона успішніша.

Також слід згадати, що в перспективі це часто призводить до того, що з часом учасники корпоративних програм приводять до клубу своїх других половинок або друзів. Для того, щоб активувати програму корпоративного членства, бажано проводити переговори із кожною компанією окремо. Це може зайняти деякий час: від тижня до декількох місяців. Найбільш доцільний варіант — встановлювати певний дедлайн, до якого компанія повинна прийняти рішення (наприклад, до 1 серпня): це дозволяє зрушити справу з мертвої точки і мобілізувати якомога більше учасників.

Формат 2: Корпоративна місія

Цей варіант корпоративних програм підходить для тих компаній, в яких роботодавець приймає активну участь у заохоченні співробітників до здорового способу життя. У цьому випадку, роботодавець, як правило, готовий субсидіювати програму корпоративного членства (зазвичай наполовину або третину) або організовує відрахування коштів за участь у програмі із заробітної плати працівників.

Такі компанії є досить великими (від 100 співробітників) і мають відділу кадрів, який може взяти на себе питання оформлення корпоративного членства у фітнес-клубі. Залучення таких великих клієнтів може зайняти тривалий час (рік і довше). Ви можете почати з окремих членів, які є співробітниками великої компанії, і попросити їх зв'язатися з керівництвом з приводу спільних тренувань для співробітників. Один з варіантів — почати вести переговори з керівником HR відділу компанії безпосередньо.

Одна з поширених стратегій, яка також застосовується в цьому випадку, — почати пропонувати знижки співробітникам компанії, на яку ви націлені, навіть якщо підтримки самій компанії поки що немає. Коли ви відчуєте, що сформували досить хорошу базу клієнтів зі співробітників цієї фірми, можете вийти на керівництво компанії з пропозицією розширити фітнес-можливості для її співробітників.

При укладанні угоди на реалізацію програми корпоративного членства наполягайте на збереженні доступу до співробітників, щоб у вас була можливість розширювати програму за рахунок нових членів. Наприклад, ви можете періодично зустрічатися з колективом фірми, вести бесіди про користь фізичних вправ і пояснювати, як працює програма корпоративного членства.

Формат 3: Пропозиція для корпорацій

Такий варіант серед програм корпоративного членства — скоріше, виняток, ніж правило, але він також можливий. Цей формат підходить компаніям зі штатом у декілька тисяч чоловік. Для того, щоб просунути програму членства у фітнес-клубі для такої компанії, може знадобитися кілька років. При цьому, швидше за все, вам доведеться подавати офіційний запит з пропозицією з точним викладенням того, які послуги ви збираєтеся надавати і скільки це буде коштувати. У цьому випадку компанія буде субсидувати від 10 до 90% розміру членських внесків в обмін на зниження їх вартості.

Тим не менш, враховуючи купівельну спроможність таких великих компаній і відповідно їх можливість забезпечити недороге членство для своїх співробітників, ви ризикуєте вплутатися в програму, яка буде займати занадто багато часу при невеликому прибутку. Тому будьте уважні при укладанні угоди.

Формат 4: Групові реферали

Для більшості фітнес-клубів програми корпоративного членства пов'язані з невеликими фірмами, тому рекомендується сконцентрувати зусилля саме на них. Через належну увагу до цих груп ви отримуєте необхідний досвід, який можна використовувати для досягнення успіху щодо аналогічних груп з тієї ж сфери діяльності.

Наприклад, досить часто трапляється так, що представники однієї групи допомагають вам вийти на іншу групу. Таким чином, існуючі програми корпоративного членства можуть бути джерелом нових напрямів у розвитку даного спектру діяльності фітнес-клубу.

Джерело: Спільнота фітнес підприємців

Читайте також: 

Як сформувати позитивне перше враження у нових клієнтів фітнес клубу

Ключові показники ефективності KPI для оцінки роботи фітнес клубу