15 дивовижних фактів про збереження клієнтів фітнес-клубу

05 квіт.
2017
15 дивовижних фактів про збереження клієнтів фітнес-клубу

Чи знаєте ви, що прямо перед вашим носом, прямо у вашому фітнес-клубі, є інструмент, який генерує на 600% більше виручки, ніж це роблять ваші продавці?

Представляємо вам 15 ключових фактів з цього приводу:

1. Майже 90% відвідувачів фітнес-клубів відзначають, що для них цінно спілкування з співробітниками.

2. Електронна пошта є більш ефективним засобом комунікації, ніж телефонні дзвінки (на всіх рівнях членства).

3. Кожні дві взаємодії персоналу клубу з відвідувачем на місяць ведуть до одного додаткового відвідування клубу цим клієнтом в наступному місяці.

4. Кожен додатковий візит клієнта в поточному місяці знижує ризик на скасування ним відвідування в наступному місяці на 33%.

5. Соціальна взаємодія впливає на кількість продовжень членства. Ризик відмови на 56% вище серед відвідувачів, які просто використовують обладнання тренажерного залу в порівнянні з тими, хто займається на групових тренуваннях.

6. Соціальна взаємодія також впливає на загальний рівень задоволеності членів клубу; 70% членів клубу, які знайшли в клубі нових друзів, визначають себе як «прихильники» клубу, а не «критики».

7. Ваші кращі менеджери з продажу — це ваш фітнес-персонал. Що це означає? Дослідження «The Retention People» (TRP) визначило, що фітнес-співробітники можуть генерувати на 600% більше доходу на одного відвідувача, ніж просто продавці. Часте взаємодія між персоналом і клієнтами призводить до більш частого відвідування клубу. А клієнти, які найчастіше відвідують клуб, мають більш високі показники щодо продовження карт.

8. Більш давні члени клубу можуть перейти з групи клієнтів «прихильників» в групу «критиків». Тому не сприймайте найбільш авторитетних відвідувачів як належне — слідкуйте, щоб вони були задоволені, і їм приділялася достатня увага.

9. Дослідження «TRP», в якому взяли участь більше 40 000 членів клубів, виявило «хмари слів», пов'язані з обома групами: «прихильників» і «критиків» в топ-клубах. Словом, яке найбільш часто використовували «прихильники», було «персонал». Слово «недоброзичливців» — «переповнені».

10. Звернення до відвідувачів клубу по телефону, електронній пошті, смс або в соціальних мережах більш ніж у два рази збільшує ймовірність того, що вони стануть «прихильником», а не «критиком».

11. Однією з найвищих груп ризику для відмови від членства є ті, хто не відвідував клуб більше тижня, але не менше двох тижнів.

12. Кращі «прихильники» вашої компанії — це клієнти у віці 16-24 і 65+.

13. Членство у вашому клубі дорого — для вас. Дослідження «IHRSA's Industry Date Survey» (IDS) показало, що провідні оператори клубів вивели середню цифру $118.65 — витрати на нового члена клубу в сфері продажів та маркетингу.

14. З іншого боку, дослідження показало, що провідні оператори клубів отримують в середньому $793.40 доходів в рік з одного члена клубу.

15. Робити що-небудь— що завгодно — для утримання клієнтів краще, ніж нічого не робити. Джей Аблонді, виконавчий віце-президент глобальних продуктів IHRSA каже: «Результати показують, що будь-який вид взаємодії з відвідувачами клубів зменшує ймовірність відмови від продовження майже на 10%».

Джерело: IHRSA

Читайте також: 

Як запобігти відтоку клієнтів фітнес клубу влітку

Ключові показники ефективності KPI для оцінки роботи фітнес клубу