Як оптимізувати фітнес-блог під пошукові запити

10 лют.
2017
Як оптимізувати фітнес-блог під пошукові запити

Хочете, щоб фітнес-блог Вашого клубу приносив результат, інформував і залучав клієнтів?

Вважаєте, що якісна оптимізація сайту фітнес-клубу вимагає величезних вкладень?

Насправді, ви самостійно можете адаптувати ваш сайт і соціальні мережі під ключові запити цільової аудиторії. Це допоможе не тільки збільшити кількість активних і зацікавлених користувачів на сайті, але і заробити репутацію серед майбутніх партнерів і постійних клієнтів.

Правила і особливості оптимізації

Найбільш важливий і складний етап оптимізації полягає в оптимізації тексту, для цього вам необхідно:

  • підбирати ефективні і працючі ключові слова і словосполучення. Наприклад, це може бути «фітнес клуб в Києві», «пілатес для початківців» та інші. Загалом, всі ті слова, які забивають у пошуковик люди, коли шукають фітнес-клуб;
  • регулярно знаходити і писати цікаві, пізнавальні статті, огляди, тексти для різних рубрик. Це можуть бути статті про здоров'я, спорт, правильне схуднення, історії великих спортсменів;

Далі, вам слід розповісти про себе», для цього:

  • використовуйте соціальні мережі. Чудово підійде Instagram, де ви можете робити яскраві і привабливі фото ваших залів і постійних клієнтів;
  • закуповуйте активні посилання на сайтах, пов'язаних з тематикою спорту. Наприклад, ви можете почати співпрацю з сайтом, які займаються продажем спортивного харчування;
  • взаємодійте з клієнтами і користувачами, робіть розіграші на абонементи, індивідуальні заняття.

 

5 стратегій роботи з клієнтами, сайтом та соціальними мережами

В ідеальному варіанті, оптимізація вашого сайту повинна виглядати наступним чином:

  • Пишіть корисні статті та огляди, діліться новинами та історіями ваших клієнтів, які в стінах вашого залу стали професіоналами.
  • Навчіться вписувати ключові слова у всі тексти, використовуйте їх для заголовків і підзаголовків.
  • Вписуйте ключові тематичні слова за текстом. Наприклад, в статті про ваш фітнес клубі доречно буде використовувати назву фітнес центру, місце розташування, вписати кілька разів ключове слово «фітнес клуб», «спортивний зал», «спорт» і т. п. 3-4 прямих і змінених ключових слів на текст буде достатньо.
  • Оптимізуємо зображення. Намагайтеся робити унікальні фотографії. Фотографуйте ваших тренерів і клієнтів, нові тренажери, атмосферу вашого закладу.
  • Використовуйте ключові слова у вигляді хештегів в соціальних мережах, вони чудово працюють в ВК і Інстаграмі.

Взаємодійте з клієнтами і користувачами, відштовхуючись від базових навичок ЅЕО просування і оптимізації.

Джерело: Спільнота фітнес підприємців

Читайте також: 

Топ-5 ключових навичок успішного онлайн фітнес тренера

Сайт персонального онлайн фітнес інструктора: 3 найбільш важливих елементи