5 інструментів для підвищення рівня продажів фітнес послуг на початку року

20 січ.
2017
5 інструментів для підвищення рівня продажів фітнес послуг на початку року

Інтенсивна і креативна робота в перші місяці нового року — запорука успіху та підвищення прибутку в наступні місяці.

Отже, перед вами 5 технік, які дозволять вдало стартувати в 2017 році:

1. Чіпляюча презентація клубу

Бувають всього два види презентацій фітнес клубу (або, як їх називають на Заході, клубних турів): привабливі і нудні. Щоб не потрапити в другу категорію, намагайтеся скласти таку презентацію продажу послуг, щоб її зміст був зосереджений в першу чергу на перспективах клієнта, а вже потім на перевагах самого клубу.

Ознайомчий тур по клубу повинен включати відповіді на різні запити клієнтів: починаючи з їх актуальних потреб в тих чи інших послугах і закінчуючи питаннями підтримки мотивації. Продаючи послуги клубу, ви повинні пам'ятати, що існує безліч факторів, здатних змусити потенційного клієнта утриматися від покупки.

Тому, чим докладніше у вашій презентації будуть розкриті можливості подолання тих чи інших ймовірних перешкод на шляху до прийняття клієнтом рішення про покупку, тим краще для вашого плану продажів.

Читайте також: 10 якостей і звичок успішних фітнес підприємців

2. Концепція "рано і часто"

Цей прийом застосовується у розмові з потенційним клієнтом у тому випадку, якщо ви хочете, щоб продаж відбувся в той же день, а не був відстрочений на перспективу. Для цього відразу ж почніть з опису програми/послуги, якою цікавиться клієнт: будь-то плавання, пілатес або персональні тренування.

Продемонструйте обладнання, на якому буде працювати клієнт, познайомте його з тренером, який проводить заняття. Іншими словами, зробіть так, щоб гостю було зручно, щоб у нього виникло бажання тренуватися у вашому клубі.

Помилка — заводити розмову про це в самому кінці клубного туру. Як правило, все, що ви отримаєте в такому разі, — це поширена відповідь "Дякую, я подумаю". Але, якщо ви зробите конкретну пропозицію вже на початку туру і по ходу кілька разів будете її повторювати, ймовірність здійснити продаж значно підвищується.

3. Запасний план

Якщо ви все-таки має справу з клієнтом "Дякую, я подумаю", то на такий випадок у вас повинна бути резервна стратегія. Перш, ніж потенційний клієнт покине клуб, запросіть його на пробне заняття в той клас, у якому клієнт зацікавлений. Надайте йому клубну (гостьову) перепустку, призначте конкретний час (наприклад, на завтра на 10 ранку). Тоді, коли на наступний день відбудеться зустріч з потенційним клієнтом, у вас буде ще одна можливість здійснити продаж.

При цьому планування конкретного часу і заняття дуже важливо, оскільки не дає відвідувачеві можливість відкласти візит на невизначений час. Таким чином, ефективність процесу продажів підвищується.

Читайте також: 15 способів підвищити інтерес до вашого фітнес клубу через соціальні медіа

4. Привілеї нового члена клубу

Якщо у вас заплановані такі (а краще, щоб це було так), то найбільш вдалий момент розповісти про них потенційному клієнту — на початку клубного туру, слідуючи концепції "рано і часто".

Серед таких привілеїв може бути, наприклад, можливість отримати 3-денний гостьовий (безкоштовний пропуск) у клуб для 3 друзів нового члена клубу. При цьому така можливість зберігається активною протягом перших 30 днів нового членства. Така пропозиція має актуальність і цінність для клієнтів, а вам дозволяє в рази збільшити потік потенційних членів в клуб.

5. Призначайте зустрічі

Якщо на електронну пошту вашого клубу приходить запит про послуги клубу, у відповіді обов'язково запросіть людину в клуб, при цьому призначайте конкретну дату і час. Так само слід чинити і у випадку з телефонними продажами.

Призначення конкретного часу для ознайомчого туру відіграє тут ключову роль. Ви знаєте, наскільки напруженою є робота в клубі в перші місяці нового року, коли співробітникам потрібно встигнути багато всього і відразу. Тому не допускайте ситуації, коли потенційному клієнтові доведеться чекати своєї черги для того, щоб дізнатися про послуги клубу більше. Плануйте час і зайнятість співробітників грамотно. Гості клубу повинні розуміти і відчувати, що незважаючи на напружений графік, ви тим не менш намагаєтеся обслуговувати їх як можна краще.

Джерело: Спільнота фітнес підприємців