Яким повинен бути ідеальний фітнес продукт для продажу онлайн?

13 січ.
2017
Яким повинен бути ідеальний фітнес продукт для продажу онлайн?

Розглянемо, яким повинен бути ідеальний фітнеспродукт для задоволення потреб цільової аудиторії.

Фітнес продукт являє собою те, що компанія пропонує ринку і споживачу. У нашому випадку продуктом є фітнес послуга. Успішний продукт завжди будується на розумінні і задоволенні важливих потреб цільової аудиторії.

Читайте також: 15 способів підвищити інтерес до вашого фітнес клубу через соціальні медіа

На підставі аналізу ринку виділяють 2 цільові групи:

1. Дорослі люди без клієнтського досвіду або з негативним клієнтським досвідом
2. Молоді люди, які працюють

Цільова група: Дорослі люди без клієнтського досвіду

Для групи «Дорослі люди без клієнтського досвіду або з негативним клієнтським досвідом» важлива додаткова підтримка з боку тренера, максимальна безпека і результативність тренувального процесу. Для даної групи виділяють продукт з особистою підтримкою тренера в 3-х варіантах:

План тренувань на 1 тиждень + 1 skype-консультація
План тренувань на 4 тижні + 4 skype-консультації
План тренувань на 3 міс + підтримка тренера 24/7.

Читайте також: ТОП-5 франшиз дитячих фітнес клубів

При наявності додаткового сертифіката, може надаватися послуга по складанню плану харчування. Даний вид фітнес продукту реалізовується тільки при наявності вільного часу у персонального тренера.

Цільова група: Молоді люди, які працюють

Для групи «Молоді люди, які працюють» важлива доступна ціна, конкретний досяжний результат за короткий термін, «геймофикация» процесу. Рекомендований продукт з яким проект виходить на ринок під дану цільову групу «12-ти тижнева програма тотального зниження ваги для жінок». Рекомендується представляти даний проект у 3-ох цінових пакетах. Цей вибір базується на рейтингу найбільш продаваних онлайн фітнес продуктів у США на момент написання цієї роботи.

Джерело: Спільнота фітнес підприємців