Розглянемо, яким повинен бути ідеальний фітнеспродукт для задоволення потреб цільової аудиторії.
Фітнес продукт являє собою те, що компанія пропонує ринку і споживачу. У нашому випадку продуктом є фітнес послуга. Успішний продукт завжди будується на розумінні і задоволенні важливих потреб цільової аудиторії.
Читайте також: 15 способів підвищити інтерес до вашого фітнес клубу через соціальні медіа
На підставі аналізу ринку виділяють 2 цільові групи:
1. Дорослі люди без клієнтського досвіду або з негативним клієнтським досвідом
2. Молоді люди, які працюють
Цільова група: Дорослі люди без клієнтського досвіду
Для групи «Дорослі люди без клієнтського досвіду або з негативним клієнтським досвідом» важлива додаткова підтримка з боку тренера, максимальна безпека і результативність тренувального процесу. Для даної групи виділяють продукт з особистою підтримкою тренера в 3-х варіантах:
План тренувань на 1 тиждень + 1 skype-консультація
План тренувань на 4 тижні + 4 skype-консультації
План тренувань на 3 міс + підтримка тренера 24/7.
Читайте також: ТОП-5 франшиз дитячих фітнес клубів
При наявності додаткового сертифіката, може надаватися послуга по складанню плану харчування. Даний вид фітнес продукту реалізовується тільки при наявності вільного часу у персонального тренера.
Цільова група: Молоді люди, які працюють
Для групи «Молоді люди, які працюють» важлива доступна ціна, конкретний досяжний результат за короткий термін, «геймофикация» процесу. Рекомендований продукт з яким проект виходить на ринок під дану цільову групу «12-ти тижнева програма тотального зниження ваги для жінок». Рекомендується представляти даний проект у 3-ох цінових пакетах. Цей вибір базується на рейтингу найбільш продаваних онлайн фітнес продуктів у США на момент написання цієї роботи.
Джерело: Спільнота фітнес підприємців