Як самостійно провести аналіз сайту фітнес-клубу?

04 груд.
2017
Як самостійно провести аналіз сайту фітнес-клубу?

Будь-який власник фітнес-клубу або маркетолог фітнес-клубу задавався хоча б раз питанням: «Як самостійно провести аналіз сайту, не володіючи при цьому специфічними знаннями в області розробки?»

Отож, давайте сьогодні розберемося в понятті web usability сайту фітнес-клубу.

Сайти, реалізовані за правилами web usability, краще сприймаються користувачами, мають низький показник відмов і хороший показник часу, проведеного на сайті.

Завдяки web usability, продукт стає комерційно успішним: приносить заявки і здійснює продажі. Іншими словами, web usability - це гармонія всіх аспектів вашого ресурсу.

Для досягнення гармонії, кожна деталь в списку з 6 пунктів повинна бути опрацьована:

  1. Інтерфейс;
  2. Дизайн;
  3. Текстовий контент;
  4. Графічний контент;
  5. SEO friendly;
  6. Швидкість завантаження сайту.

Коктейль із цих 6 пунктів задає реакцію і формує враження відвідувача при вході на сайт. Щоб зрозуміти, що не так, потрібно розглянути кожен з інгредієнтів пильно і уважно.

Інтерфейс
Якщо порівнювати сайт з людиною, то це основа, фактично скелет вашого usability. При розробці інтерфейсу продумується розташування функціональних елементів по відношенню один до одного, логіку їх роботи, взаємозв'язок розділів і підрозділів, які заточені на вчинення конверсійних дій.

Для того, щоб провести аналіз, наскільки вашому потенційному клієнтові зручно користуватися сайтом, забудьте, що ви знаєте ваш продукт як свої 5 пальців. Уявіть себе в ролі користувача, походіть по розділах, і складіть відповідь на ряд питань:

  • Чи є мобільна або адаптивна версія сайту?
  • Чи зручно переміщуватись між розділами?
  • Чи зручні сортування, якщо вони є, пересічному споживачеві, який перший раз зайшов на сайт вашого фітнес-клубу?
  • Чи немає глибокої вкладеності розділів?
  • Чи достатньо закликів до дії, і чи є вони взагалі? Допомога онлайн помічника або чат бота, заклик залишити номер телефону, швидка покупка і т.п.

Проаналізуйте сайти конкурентів, щоб виявити свої слабкі і сильні сторони і складіть список модернізацій, які необхідно внести на ваш сайт.

Для більш глибокого аналізу зручності користування існує ряд онлайн ресурсів з безкоштовними і платними функціями, які дозволяють виявити слабкі сторони вашого інтерфейсу. Найбільш популярні і зручні в користуванні:
Usabilityhub.com
Usabilla.com

Дизайн
Це ваше обличчя, а привабливі особи завжди подобається іншим людям. В даному випадку, вам не знадобляться ніякі онлайн інструменти, щоб оцінити якість дизайну. Адже якщо дизайн не відповідає сучасним трендам, він підлягає оновленню!

Текстовий та графічний контент
Це ваш макіяж. Погодьтеся, іноді макіяж може бути сильно строкатим. Будь-який, навіть самий зручний і красивий сайт можна зіпсувати текстовим наповненням і графічними зображеннями.

Проаналізуйте тексти на вашому сайті:

  • Чи є вони вичерпними?
  • Чи не подані вони в вигляді «полотна», чи розбавлені вони форматуванням?

Користувачі не будуть читати довгі тексти, оформлені у вигляді розповіді. Подайте інформацію з тезами, форматуванням у вигляді цитат, нумерованого списку, розбавте інфографікою. Зробіть їх візуально цікавими.

Як показує практика, найбільшої шкоди наноситься саме зображеннями. Зображення, які ви використовуєте, повинні бути красивими, чіткими, зроблені професійним фотографом в єдиній стилістиці або куплені на фотобанку.

Подивіться на фото, які ви використовуєте:

  • Що вони розповідають про ваш фітнес-клуб?
  • Чи продають вони його?
  • Чи викликають потрібну емоцію?

Якщо немає, придбайте собі пакет на одному з популярних фотобанків, і радуйте своїх клієнтів яскравими і якісними зображеннями. Найбільш популярні фотобанки:
Shutterstock.com
Depositphotos.com
Fotolia.com

SEO friendly і швидкість завантаження сайту
Це стан вашого тіла: те, наскільки воно спортивне. Можна, на кшталт, і без спорту прожити, але його наявність змінить ваші форми і здоров'я. Під SEO friendly мається на увазі базова оптимізація сайту фітнес-клубу або наявність необхідних параметрів для цієї оптимізації і мінімізації помилок. Це далеко не всі вимоги, для того щоб сайт став максимально friendly, але основні з них:

  1. Наявність зрозумілого URL: тобто зрозумілої адреси сторінки. В даному випадку, адреси сторінок повинні бути без використання будь-яких незрозумілих символів: «=?:%» і цифр.

Правильний URL: http: // адрес_сайта / about /
Неправильний: http: // адрес_сайта / 1234rr? Ff =% kfkfm /

  1. Наявність заголовків Н1-Н6 на сторінках. Н1 - це і є сама назва сторінки, розділу, або статті. Решта теги Н2-Н6 додаткові, і використовуються для менш важливих блоків в дизайні або для форматування текстових даних, але вони так само повинні бути присутніми.
    Перевірити наявність тегів можна на сайті: https://sitechecker.pro/ru/адрес_сайта в розділі «Н1-Н6 перевірка».
  2. Наявність Title і Description. Тема HTML документа ви бачите у вкладці браузера, коли відкрита ваша сторінка, а також, коли ділитися сторінкою в соціальній мережі. Title йде в заголовок поста, Description - в опис.
    Перевірити наявність тегів можна на даному сайті: https://sitechecker.pro/ru/адрес_сайта розділ «Title перевірка» і «Description перевірка».
  3. Наявність файлу robot.txt. В даному файлі повинні бути вказані сторінки, каталоги, які не повинні індексуватися пошуковими системами, а також посилання на карту сайту. Перевірити наявність файлу можна використовуючи лінк https: //адрес_сайта/robot.txt
  4. Наявність карти сайту sitemap.xml. Карта сайту повинна бути реалізована за вимогами Google. Перевірити наявність файлу можна на https: //адрес_сайта/sitemap.xml
  5. Відсутність помилок, або мінімалізувати кількість помилок (до 10), які видають валідатори HTML і CSS. Це якість і чистота вашої верстки дизайну, тобто HTML версії дизайну, яку бачать користувачі.

Перевірка валідності HTML: https://validator.w3.org/nu/
Перевірка валідності CSS: http://jigsaw.w3.org/css-validator/

  1. Швидкість завантаження сторінки за даними Page Speed ​​Insights повинна бути в зеленій зоні для десктопній версії і мобільній/адаптивній версії сайту. Щоб показники були в зеленій зоні, сервіс підкаже в яких розділах і з якими файлами необхідно провести роботи.
  2. Наявність favicon - просто красиво :-)

Якщо вас цікавить більш глибокий, детальний і професійний аналіз web usability, вам необхідно звернутися в digital агентство, яке підготує відповіді на всі ваші запитання або перейде до стадії розробки нового ресурсу, якщо поточний відверто застарів.

Ідеальне поєднання інтерфейсу, дизайну, контенту і зображень, які вантажаться моментально - напевно рай в мережі інтернет!

Джерело: Sostav.ua

Читайте також:
Пошук прибуткової ніші в фітнес-індустрії
Чому клієнти покидають фітнес-клуби? 5 секретів, щоб їх утримати