Потенціал прибутку в спортивній галузі

24 лист.
2017
Потенціал прибутку в спортивній галузі

Ampere Analysis опитали 28 тис. інтернет-користувачів на 14 ринках, щоб оцінити їхню готовність платити за спортивний контент. З тих, хто любить дивитися спорт 42% готові регулярно платити за перегляд хоча б одного зі своїх улюблених змагань.

Любителі спорту готові платити

У 14 країнах 28% учасників опитування заявили, що люблять дивитися футбол, а також Олімпійські ігри, теніс, легку атлетики, баскетбол і автоспорт. Серед конкретних турнірів і ліг, за які глядачі готові платити, на першому місці Ліга Чемпіонів УЄФА. Проте, любити спорт і платити за нього це не одне і те ж. Унікальне дослідження Ampere Analysis показує різницю між тими, хто любить дивитися спорт, і тими, хто за це готовий платити.

Ampere Analysis виявили, що більш старші споживачі охочіше платять за національні змагання, а молодші схильні платити за нішеві ліги. Наприклад, в США дорослі глядачі у віці 35 років і старше частіше платять за Національну футбольну лігу (NFL) - 18% проти 13% серед молоді. Однак, 10% молодих споживачів (у віці до 35 років) з більшою ймовірністю заплатять за матчі Національної баскетбольної асоціації (NBA), серед тих, хто старше 35 таких 6%. Схожа картина і з Лігою Чемпіонів УЄФА (6% проти 1%) і Англійською Прем'єр-лігою (5% проти 2%).

Факти: готовність витрачати на спорт

  • Турніри УЄФА, крикет, бойові мистецтва і автоспорт - можуть мати менше шанувальників, ніж національні ліги, але є аудиторія, готова платити за їх перегляд.
  • Хоча не всі готові платити за перегляд Олімпійських ігор, є значна глядацька база, яка дозволить зробити життєздатним варіант плати за перегляд Ігор для каналів - частина змагань може бути доступна тільки після оплати.
  • Бажання платити як за гольф, так і за регбі, на кожному з 14 ринків, що брали участь в опитуванні, дуже різноманітне і сильно залежить від рівня турніру. Навіть за перегляд такого турніру як Rugby Six Nations, як показує аналіз, багато шанувальників регбі не готові платити.

Національні змагання не завжди лідирують на місцевих ринках

У більшості випадків, за словами споживачів на кожному ринку, вони найбільше готові платити за національні змагання. Однак в Данії, Швеції, Польщі та Саудівській Аравії популярні іноземні ліги - особливо популярна Англійська Прем'єр-ліга.

Аналітик Ampere Analysis Алексіос Дімітропулос (Alexios Dimitropoulos) говорить: «Спорт - це захоплююча галузь через широке різноманіття призначених для користувача звичок в різних країнах. Наше дослідження показує, що більшість уболівальників готові платити за перегляд по телевізору своїх улюблених команд і ліг. Однак ми бачимо на ринку різну готовність платити за національні та міжнародні змагання, а також масові і нішеві види спорту. Також, велике небажання платити є за деякі події світового масштабу, особливо ті, які завжди показувалися безкоштовно (Олімпійські ігри, Чемпіонат світу ФІФА і т. п.). Каналам необхідно виявляти особливу обережність в пошуку способів монетизації спортивного контенту щодо змагань, які в даний час безкоштовні».

Джерело: RUVOD

Читайте також:

Чоловіча збірна з пауерліфтингу - перша у командному заліку на чемпіонаті світу. Жіноча збірна - у п’ятірці
Українці - у трійці кращих на чемпіонаті світу з гирьового спорту