Як продати персональні тренування

06 лист.
2017
Як продати персональні тренування

Тепер Ви будете знати, як продати персональні тренування легко і просто. Виправдань більше не буде!

Ваші клієнти ніколи не отримають належного фітнес результату, поки Ви не зробите одну річ ...

Так, що Вам потрібно зробити, щоб Ваші клієнти отримали дивовижні результати.

- Контролювати регулярність занять?

- Допомогти скорегувати їх харчування?

- Попрацювати над їх мисленням і дати додаткову мотивацію?

Ні!

Ви повинні продати їм персональне тренування.

Чому це важливо?

Тому що клієнти не отримають бажаного результату, а Ви, відповідно, не заробите грошей. І в цьому розкладі результати клієнта первинні.

Подобається вам це чи ні, але продажа «персоналок» залежать не тільки від уміння тренера себе продати. Важливо в самому клубі вибудувати таку систему продажів, яка дозволятиме продавати персональні тренування практично на автоматі.

Що стосується тренерського складу, то коли я говорю з ними особисто про продажі їхніх послуг, вони завжди уявляють себе в ролі такого собі «слизького» хлопця-менеджера з салону мобільного зв'язку.

Це не так!

Саме тому я виділив 6 факторів, які впливають на продажі персональних тренувань:

1) Взаємини

Ніхто не буде купувати персональні тренування у того, кого вони не знають, не люблять або не довіряють.

Тому важливо, щоб на сайті клубу було відео з тренерами і посилання на їх профілі в соціальних мережах. Доступ до тренера повинен бути завжди відкритий.

2) Бажання

Люди купують персональні тренування, тому що вони цього хочуть, а не тому що вони повинні.

Ніколи не кажіть клієнту, що йому ПОТРІБНО прокачати біцепс, або що йому потрібно щось робити з животом ... ні ... ні в якому разі! Почуйте клієнтів, прислухайтеся до того, чого вони РЕАЛЬНО ХОЧУТЬ: схуднути для певної мети або дати, «влізти» в плаття, яке купили минулого сезону, або просто стати енергійнішими. Ви повинні почути чого вони хочуть від своєї персональної програми і продати.

Приділяйте якомога більше увагу розкриттю потреб клієнта в процесі продажу!

3) Послідовність

Найчастіше людині потрібен додатковий час, щоб прийняти те чи інше рішення.

Створіть додатковий проміжний крок перед продажем блоку з персональних тренувань. Це може бути 3 тренування за спеціальною ціною.

Навіть якщо клієнт не купуватиме персональні тренування в подальшому, він отримає порцію додаткової мотивації і підтримки від тренера, що збільшує Ваші шанси на продовження клубної картки або абонемента.

4) Терміновість.

Чому ми весь час відкладаємо на потім, замість того щоб почати діяти зараз? Донесіть до клієнта, чому необхідно почати його тренування саме зараз, чому це так важливо.

Додатково створіть жорсткі дедлайни (обмеження за часом або кількістю), для кожної Вашої пропозиції.

5) Вартість

99% людей, які пишуть на електронну пошту, дзвонять або приходять, цікавить скільки коштують ваші послуги.

Природно вони знають, що індивідуальні заняття з тренером - це не найдешевше задоволення. І часто відмова купувати тренування пов'язана не з ціною, а з нерозумінням «цінності».

6) Закриття продажі

Я особисто не люблю «жорстке» закриття. Я більше прихильник того, щоб бути «помічником для клієнта».

При цьому Ви завжди повинні розуміти наступний крок, на який Ви переводите клієнта в кожен конкретний момент часу.

Використовуйте ці 6 факторів, щоб розібратися як продати персональні тренування (якщо Ви тренер), або щоб вибудувати систему продажів в клубі, яка працює без постійних знижок і спадів в низький сезон (якщо Ви керівник).

Джерело: Спільнота фітнес підприємців

Читате також:

Чому клієнти покидають фітнес-клуби? 5 секретів, щоб їх утримати
Пошук прибуткової ніші в фітнес-індустрії