Три вагомих «ТАК» за корпоративний спорт

24 жовт.
2017
Три вагомих «ТАК» за корпоративний спорт

Як показує практика, добре працювати спонукають співробітників найпростіші речі: соціальний пакет, можливість додаткової освіти, корпоративний спорт.

Підтримка здорового способу життя сьогодні більш ніж актуальна: заняття спортом - це запорука гарного самопочуття і настрою співробітників, а значить, їх високої працездатності та ефективності праці. Ви можете видавати сертифікати в фітнес-клуби, відкрити в своїй компанії корпоративні секції з тенісу, футболу, баскетболу та інших видів спорту, організувати корпоративний тренажерний зал.

Що дає компанії корпоративний спорт

1. Згуртування колективу і формування лояльності співробітників

Ви можете проводити за участю персоналу всілякі змагання, чемпіонати, естафети. Тих, хто не може або не хоче похвалитися спортивними досягненнями, можна залучати в якості вболівальників. Вибір і масштаб заходів залежить від фантазії Вашого персоналу. В якій би формі та з яким би бюджетом не проводилися спортивні заходи, вони все одно приносять користь: допомагають формувати командний дух і покращують психологічний клімат в колективі. Естафета на корпоративному святі або змагання з баскетболу на природі допоможуть відволіктися від рутини повсякденних проблем. Крім того, співробітникам буде приємно, що їм дарують таку можливість. Вони будуть лояльніше ставитися і до компанії, і особисто до вас.

2. Неформальне спілкування керівництва і співробітників, налагодження зв'язків з партнерами

Важливо, щоб розуміння необхідності проведення спортивних заходів було на самому верху. Так, президент/керівник компанії/організації має брати участь в корпоративних заходах. Саме тут він може неформально поспілкуватися із співробітниками, дізнатися про їхні проблеми, щось порадити. Але при цьому керівнику важливо пам'ятати, що мистецтво подібних взаємин полягає в умінні знайти компроміс між особистим і робочим.

Варто згадати і про різні кубки, які все частіше стали проводитися між компаніями. Так що корпоративний спорт - це відмінний спосіб налагодити відносини з діловими партнерами і навіть інвесторами.

3. Формування позитивного іміджу компанії на зовнішньому ринку

Компанії, які вкладають гроші в корпоративний спорт, стають більш привабливими для потенційних працівників, партнерів, клієнтів. Сьогодні для багатьох керівників очевидно, щоб до команди прийшли професіонали, мало запропонувати потенційним кандидатам конкурентну зарплату. Серед вимог кандидатів і соціальний захист, і можливість здобувати додаткову освіту, і турбота про фізичне здоров'я. Так що розвиток корпоративного спорту, організація спортивних заходів покращуватиме імідж компанії і допомагатиме залучити нових співробітників. Всі розуміють, що якщо в організації підтримують спорт, значить, хочуть йти в ногу з часом.

Крім того, таким підприємствам простіше стати спонсором будь-якої професійної команди або клубу. А спонсорство, як відомо, один з найбільш ефективних варіантів розповісти про свою компанію.

Кому доручити організацію корпоративних спортивних заходів?

Питаннями організації спортивних заходів, як правило, займаються співробітники служб персоналу або PR-відділів. Чи створювати спеціальну посаду для людини, що відповідає за питання проведення спортивних заходів, залежить від цілей їх організації, масштабів і частоти проведення. Якщо компанія націлена на участь в міжкорпоративних кубках, змаганнях, турнірах з футболу, більярду, пейнтболу, то, звичайно, що спеціалізується на цьому напрямку людина просто необхідний.

Що стосується оцінки ефективності подібних заходів, то її легко зробити, провівши опитування або анкетування на тему необхідності проведення подібних заходів, їх плюсів і мінусів. За результатами можна планувати подальшу роботу в цьому напрямку.


Основні статті витрат на корпоративний спорт

Вартість спортивного заходу залежить від місця його проведення (стадіон, поїздка за місто або за кордон), пори року, постачальників і підрядників, а також фантазії і професіоналізму співробітників, що займаються організацією свята.

До основних статей витрат на спортивний захід відносяться наступні:

  • оренда спортмайданчику;
  • оренда реквізиту;
  • залучення тренерів, аніматорів для дітей;
  • транспортні витрати;
  • покупка або пошиття форми, виготовлення спортивного атрибутики;
  • бронювання номерів в готелі (якщо захід виїзний);
  • організація харчування;
  • подарунки (медалі, кубки та ін.) переможцям змагань.

Джерело: Рroreklamu.com

Читайте також:

Кращі вправи для здоров'я від професора медицини Гарвардського університету
Фітнес - плюси і мінуси