Що працює для брендів в Facebook?

10 жовт.
2017
Що працює для брендів в Facebook?

Для багатьох маркетологів соціальна мережа може бути складною платформою. Як створювати контент, який не тільки досягатиме широку аудиторію, а й заохочуватиме залучення користувачів та клієнтів?

Маркетингове агентство Ignite вивчило більше 18 000 постів від провідних 30 брендів з 1 січня 2015 року по 31 грудня 2016, щоб дізнатися, що ж працює, а що ні в соціальній мережі Facebook.

Головний висновок: певною мірою працює відео. «Беручи до уваги нещодавній фокус Facebook на відеоконтент, не дивно, що відео пости охоплюють більший відсоток фанатів, ніж пости з фото і посиланнями. Але відео контент не для генерації лайків, коментарів або шеров, - зазначив директор з аналітики в Ignite. - Маркетологам слід пам'ятати про мету кожного поста і як він відповідає їх стратегії в мережах і бізнес цілям». «Якщо ви хочете досягти більш 2,5% фанатів або фоловерів, а також більш масштабну аудиторію, необхідно інвестувати в платне промо в мережах», - додав він.

Джерело: MMR

Читайте також:

Успішна реклама фітнес-клубу через соціальні мережі
5 безкоштовних способів просування фітнес-бізнесу в Facebook