Успішна реклама фітнес-клубу через соціальні мережі

06 жовт.
2017
Успішна реклама фітнес-клубу через соціальні мережі

Для створення успішної рекламної кампанії для фітнес клубу потрібно задати Три простих запитання: Що? Кому? і Як?

Фітнес підприємці, які зазвичай звикли просто копіювати рекламні кампанії конкурентів задають собі тільки одне питання - «Що?» Саме з цієї причини ми бачимо однотипну, нецікаву фітнес рекламу, яка перед собою ставить завдання продати клубну картку зі знижкою або з додатковим бонусом - «Літо в подарунок»,«Знижка 30%»,«9 + 3» на травневі і так далі.

Хтось просто копіює і навіть не намагається поліпшити або привнести щось своє. Хтось замислюється і такуж пропозицію підносить в більш зрозумілому вигляді, з конкретною пропозицією, дедлайном і закликом до дії, додаючи опис переваг в стилі «басейн з морською водою 25 метрів» або «Нове американське обладнання».

У цій статті ми постараємося ширше поглянути на маркетинг фітнес послуг, відповісти на всі 3 питання фітнес маркетингу «Що рекламуємо?», «Кому показуємо рекламу?» І «Як конкретно доносити наші пропозиції до цільової аудиторії?».

Що рекламує фітнес клуб?

Ера прямого маркетингу закінчилася. Саме з цієї причини акції, які працювали 5 років тому тепер працюють гірше, а схема «контекстна реклама - перехід на сайт - дзвінок у фітнес-клуб» приносить практично нульовий результат.

І це не тільки тому, що контекстна реклама стала в рази дорожче, сайти фітнес клубів робилися давно і без розуміння як це все працює, а менеджери просто зливають клієнтів своєю професійною неспроможністю. Це звичайно так, але є більш важлива причина. Ми вже грунтовно перейшли в еру інформаційного фітнес маркетингу.

Це ера, коли ми навчаємо нашого потенційного клієнта користуватися нашими послугами, залучаємо його і допомагаємо прийняти м'яке ненав'язливе рішення про покупку. Ви напевно зустрічали таке в магазинах Apple, де можна виділити окремі навчальні зони в яких співробітники компанії проводять навчання по користуванню різними додатками. Або можливо дивилися огляди аудіо-відео або комп'ютерної техніки перед покупкою.

Чому фітнес реклама так важко стає на нові рейки зрозуміти складно. Але практика показує, що запрошення потенційного клієнта на перше персональне тренування з тренером, як знайомство в клубом, працює завжди краще, ніж продаж клубної картки «в лоб».

Кому показувати рекламу або цільова аудиторія фітнес-клубу?

Вкрай важливо розуміти, хто є Вашою цільовою аудиторією. Які у неї виникають питання перед покупкою фітнес послуг, які страхи і які сумніви заважають якомога швидше почати роботу над вдосконаленням власного тіла?

Тому кожна рекламна кампанія повинна мати свій чіткий аватар. Ідеально для цієї ролі підійдуть Ваші лояльні діючі клієнти, які вже приносять Вам гроші і отримують супер результати від фітнесу.

Як доносити рекламне повідомлення фітнес-клубу? Які рекламні канали використовувати?

З безлічі рекламних майданчиків для просування фітнес послуг найростішою у використанні і найшвидшой для запуску є таргетована реклама в соціальних мережах.

Найпопулярнішими соціальними мережами на даний момент є чотири - ВКонтакте, Facebook, Instagram і Однокласники.

І Вам потрібно визначитися яка соціальна мережа є пріоритетною для донесення Вашої фітнес пропозиції до конкретної цільової аудиторії.

Досвід рекламних кампаній для різних форматів фітнес клубів показує, що найефективнішим є платне просування записів Вашої сторінки.

Для цього Вам потрібно створити запис (пост) на сторінці в певному форматі, корисним може бути відео.

Після цього необхідно почати рекламувати даний пост, задавши в параметрах націлювання базові дані Вашого аватара: стать, вік, демографічні дані, інтереси і так далі.

При цьому, цільова дія не виходить за рамки соціальної мережі в якій ми комунікуємо з потенційним клієнтом фітнес послуг. Ми не даємо йому посилання на сайт, де йому буде потрібно знову приймати рішення, ми пропонуємо дуже простий і зрозумілий наступний крок.

Джерело: Спільнота фітнес підприємців

Читайте також:

5 безкоштовних способів просування фітнес-бізнесу в Facebook
Основи email-маркетингу для фітнес-клубів