"Fitness Trade Show 2017": основні результати

24 вер.
2017
"Fitness Trade Show 2017": основні результати

12-13 вересня в Бірмінгемі пройшла виставка, що об'єднала понад 100 фітнес-брендів.

Відомий фітнес-підприємцям захід Leisure Industry Week (LIW) піддався ребрендингу і в цьому місяці всі бажаючі могли спостерігати його результат - "BP: Fitness Trade Show". Дводенний захід зібрав делегатів з Великобританії і всієї Європи з метою вивчення сучасного розвитку фітнес-індустрії, ознайомлення з останніми інноваціями і для обговорення теми навчання та підвищення кваліфікації персоналу, зайнятого в галузі.

Протягом 29 років виставка LIW залишалася важливою датою в календарі кожного фітнес-підприємця. Однак в середини 2015 року BodyPower, організація, відповідальна за проведення відомої споживчої виставки "BodyPower Expo", оголосила про викуп LIW у United Business Media (UBM). Після дворічного перехідного періоду, BodyPower перейшла вже в другу фазу плану по активізації своїх заході і почала зі зміни назви і фокуса виставки.

Фітнес-рішення для всіх

Як організатор найбільшої в світі закритої споживчої виставки, BodyPower нерозривно пов'язана з фітнесом. Саме цей зв'язок, за словами директора Стіва Ортона, привів до зміщення фокусу заходу з дозвілля саме на фітнес-бізнес.

Ортон зазначив: "Дозвілля" - це широкий і двозначний термін, в тому сенсі, що він означає різні речі для різних людей. Саме це стало ключовим фактором, що підштовхнув до ребрендингу. Тепер назва виставки "BP: Fitness Trade Show" абсолютно точно відображає суть заходу, мета якого запропонувати фітнес-рішення для фітнес-бізнесу".

Ще до початку виставки організатори заявляли: "Ми очікуємо, що виставку відвідають тисячі професіоналів в області фітнесу, власники фітнес-мереж, незалежні фітнес-підприємці та фахівці з комерції в сфері фітнесу. Ми розробили дуже успішну модель в попередньому проекті, "The Dentistry Show", завдяки чому виставка отримала світову популярність. Ми також вважаємо, що саме те, що потрібно ринку, - це якісна освіта, яка фокусується на фітнесі та комерційних перевагах застосування інноваційних рішень ".

BP: Fitness Trade Show була організована навколо шести різних освітніх напрямків, кожен з яких займав своє місце в структурі подій фітнес-фестивалю. Серед цих напрямків були наступні:

  • Школа фітнес-бізнесу, в якій основна увага була зосереджена на маркетингу, продажах, утриманні клієнтів та впровадженні нових ідей для розвитку бізнесу в фітнес-секторі;
  • Практичний коучинг, який включав також і функціональні демонстрації від провідних тренерів. Метою даного блоку було запропонувати професіоналам в області фітнесу нові варіанти практичного застосування інноваційних методик при роботі з клієнтами;
  • "Fitness Professionals Forum", протягом якого надавалися спеціалізовані консультації для фітнес-підприємців. Основною темою форуму стало питання підвищення кваліфікації;
  • Секція "BP Nutrition", на якій були представлені передові рішення для організації харчування у всіх типах фітнес-фірм, включаючи більш здорові варіанти меню для клієнтів і використання харчування в якості ключової вторинної можливості для залучення нових членів;
  • Напрямок "50+ Fitness", в рамках якого було розглянуто ринковий потенціал орієнтації на старіюче населення. Також обговорювалися питання, що стосуються складання програм для дорослих і надання якісно обладнаних фітнес-зон в нових і вже існуючих установах для людей похилого віку;
  • Секція "Workplace Fitness", де піднімалися проблеми підвищення продуктивності, енергійності і збереження здоров'я людей, які багато часу проводять на робочому місці.

Експерти і спікери

Ще за тиждень до проведення виставки організатори отримали понад 6000 заявок на відвідування заходу. Це й не дивно, з огляду на запрошених спікерів. У програмі виставки були не тільки круглі столи та групові дискусії, але також лекції та практичні демонстрації.

Так, в заході взяли участь такі ключові галузеві експерти, як Олена Лапетра з Stages Indoor Cycling, засновник Broga UK Метт Міллер, Роб Біл (Third Space, David Lloyd), Кріс Берджесс (Lift The Bar), Джеймі Олдертон (Grenade Fit), Ян Рашбері (Energie Fitness), Наталі Джейн Саммерс (Bear Grylls Fitness).

Серед фірм були представлені: Escape Fitness, Eleiko, Wattbike, Octane Fitness, Keiser, Jordan Fitness, Physical Company і Primal Strength. Були і компанії, які дебютували на шоу: так, BP: Fitness уклала партнерські угоди з Register of Exercise Professionals (REPS), Pure Gym і деякими іншими.

Що приємно: реєстрація на BP: Fitness Trade Show була безкоштовною, надаючи особам, які приймають рішення в галузі, можливості для комунікації, нетворкінгу і особистісного розвитку.

Джерело: Спільнота фітнес підприємців

Читайте також: 

Італійські фітнес-клуби об'єднуються в незалежну групу

Бум фітнес-індустрії в Китаї