“Health and Fitness Omnibus 2017” про тенденції споживчої поведінки

23 вер.
2017
“Health and Fitness Omnibus 2017” про тенденції споживчої поведінки

За останні 5 років ставлення людей до фізичної активності змінилося. Як? Читайте далі.

Нещодавно опублікований звіт "HAFOS" показує, що більшість людей усвідомлюють важливість регулярної фізичної активності. Ця точка зору була відзначена 96% респондентів з 2 309 опитаних, що вказує на те, що проблема, з якою в даний час стикається фітнес-сектор, пов'язана зі створенням можливостей, а не з переконанням людей в необхідності бути більш активними.

Справді, 47% респондентів заявили, що вони не такі активні, як вони того хотіли, що становить зростання в 6% в порівнянні з показником в 41% в 2012 році. Це говорить про те, що більше людей, ніж будь-коли, незадоволені їх поточним рівнем активності.

Однак це не єдина цифра, яка виросла за останні п'ять років. У 2016 році число людей, які заявили про проведення тренувань частіше п'яти днів в тиждень, зросло на 7% в порівнянні з 2012 роком, а саме з 16 до 23%. У той же час, кількість тих, хто не приділяє час фізичної активності знизилося більш ніж наполовину в 2016 році в порівнянні з 2012 роком. Це означає, що в деякій мірі рівні активності зросли: ті, хто не займався спортом зовсім, почали практикувати епізодичну фізичну активність, а ті, хто займався час від часу, перейшли до регулярних тренувань.

Все це явно позитивні тенденції, які стали можливими завдяки проведенню в Європі промо-кампаній з питань здорового способу життя та спорту. Так, за кількістю вправ, що виконуються щотижня, 61% респондентів заявили, що вони завжди проводять щонайменше 30-хвилинні тренування з помірною інтенсивністю щотижня. Причому 38% вказали, що вони регулярно займаються рекомендовані 150 хвилин з помірною інтенсивністю або проводять 75 хвилин в тиждень за активними тренуваннями.

Крім того, 68% заявили, що виконують три або більше 30-хвилинних сесій на тиждень, що представляє собою зростання з 52% опитаних в 2012 році. З респондентів, які повідомили, що в даний час беруть участь в трьох або більше сеансах активності в тиждень, третина відзначили, що вони використовують центри дозвілля або фітнес-клуби. При цьому прогулянка - найпопулярніша форма самостійної активності для тих, хто не користується послугами спортивних центрів і фітнес-клубів (73% опитаних).

Бажання підвищити свій рівень активності також досить велике і було відзначено у 54% респондентів. При цьому опитані посилалися на бажання поліпшити або підтримати здоров'я в цілому в якості основної мотивації, а потім вже на прагнення удосконалити статура і спортивну форму.

Однак інші дослідження, проведені організацією "Leisure-net", показують, що бажання тренуватися для поліпшення тонусу і форми тіла недооцінюється і є набагато більш значним стимулом відвідування фітнес-клубів, ніж демонструють вищевикладені цифри. Тому фітнес-підприємцям слід уникати недооцінки того, наскільки зовнішній вигляд тіла мотивує більшу частину населення.

Результати опитування також показують, що 15% опитаних ніколи не дотримуються рекомендованих обсягів фізичної активності або роблять це дуже рідко. При цьому основними бар'єрами виступають недолік часу, пов'язаний з роботою (41%), необхідність догляду за дітьми (16%) і ведення домашнього господарства (13%).

В рамках "HAFOS" аналітики також спробувала оцінити готовність людей до змін, запитавши респондентів, наскільки ймовірно, що незабаром вони збільшать свій рівень активності - незалежно від обставин, бар'єрів або поточного рівня фізичної підготовки. Більше половини (52%) всіх опитаних протягом 2016 року заявили, що навряд чи будуть збільшувати свій рівень активності, і тільки 10% відзначили, що досить імовірно стануть більш активними.

Що стосується готовності респондентів скористатися послугами фітнес-клубів для підвищення свого рівня фізичної активності, лише третина опитаних (39%) зазначила, що ймовірно розглянуть таку можливість, що на 13% нижче в порівнянні з 2012 роком. Аналітики стверджують, що це дуже дивно особливо враховуючи досить великі інвестиції, вкладені в такі об'єкти.

Тоді респондентів запитали, що могло б спонукати їх все-таки скористатися послугами фітнес-клубу, і 61% вказали на зниження вартості оплати як на головний фактор.

У той же час більш детальний аналіз і якісні дослідження показали, що зниження ціни не має значення, оскільки ціна тісно пов'язана зі співвідношенням ціни і якості. Наприклад, членство в тренажерному залі сприймається як дороге тільки тоді, коли воно не використовується на регулярній основі.

Таким чином, Доповідь "HAFOS" демонструє досить цікаві зміни в сприйнятті фітнесу і вказує на величезні можливості для фітнес-підприємців. Завдання, з якою стикається галузь зараз, - це створювати привабливі умови для потенційних клієнтів.

Джерело: Спільнота фітнес підприємців

Читайте також: 

Фітнес тенденції в звіті "Mintel UK Health and Fitness Club Report 2017"

Європа залишається найбільшим фітнес-ринком у світі