Фітнес тенденції в звіті "Mintel UK Health and Fitness Club Report 2017"

11 вер.
2017
Фітнес тенденції в звіті "Mintel UK Health and Fitness Club Report 2017"

Згідно з доповіддю британських експертів, фітнес-ринок готовий до подальшого зростання, проте утримання клієнтів все так же залишається проблемою.

Доповідь стосується в першу чергу фітнес-галузі Великобританії. Однак, деякі тенденції є загальними для всіх європейських країн.

Відповідно до проведеного аналізу, зростання ринку приватних фітнес-клубів залишається стабільним. За оцінками експертів, в цьому році фітнес-сектор виросте до 3,1 млрд. фунтів стерлінгів, а до 2022 року збільшиться до 3,9 млрд. фунтів стерлінгів. Це ключовий висновок звіту "Mintel UK Health and Fitness Club Report 2017", який також показує, що кількість приватних фітнес-клубів і їх членів буде неухильно збільшуватися.

Згідно з даними, приблизно 5,7 мільйона британців будуть користуватися членством в фітнес-клубах до кінця 2017 року, а до 2022 року цей показник досягне числа в 7 мільйонів чоловік. Разом з тим є великий потенціал до зростання цих значень, тому як на даний момент в більшості фітнес-клубів займається менше клієнтів, ніж очікуване середнє значення.

Хоча число членів фітнес-клубів зростає, фітнес-підприємці як і раніше стикаються з проблемами попередніх років. Утримання членів - одна з них: клуби втрачають близько 50% своїх клієнтів щороку. Результати опитування 708 фактичних і потенційних користувачів фітнес-клубів показують, що 47% можуть розглядати перспективу припинення членства в клубі в зв'язку з появою альтернативних послуг.

Разом з тим застосування нових технологій може допомогти знизити кількість клієнтів, які припиняють своє членство в клубі, перетворюючи фітнес-клуб в місце для більш приємного та корисного проведення часу, однак фітнес-підприємцям доведеться потрудитися, щоб запропонувати такі послуги, які клієнти не зможуть отримати від самостійних занять або перейшовши в інше місце.

Присутність класів віртуальної реальності з повним зануренням або наданням відео на вимогу - це ті способи, які можуть стати в нагоді в просуванні фітнес-клубу на сучасному етапі розвитку індустрії. Дані представленого звіту показують, що 44% британських споживачів, які користуються або планують скористатися послугами фітнес-клубу, кажуть, що вони зацікавлені в участі у віртуальних класах.

Додаткові дані зі звіту показують, що для утримання членів важливо сформувати дружнє оточення. Ті члени клубу, які за три місяці заводять друга або хорошого знайомого в фітнес-клубі, на 40% рідше відмовляються продовжувати свій абонемент, ніж ті, хто не має дружніх контактів. Однак мається на увазі не просто взаємодія з іншими членами фітнес-клубу: половина членів британських фітнес-клубів заявляють, то вони регулярно відчувають роздратування, і найбільша проблема в цьому плані пов'язана з персоналом, який не розмовляє з клієнтами.

Саме цим пояснюється таке стрімке зростання фітнес-студій типу "бутік": вони дають споживачам те, чого вони не можуть отримати в звичайних фітнес-клубах. Результати звіту свідчать про те, що саме почуття спільноти і приналежності до групи утримує клієнтів на заняттях. Таким чином, індивідуальний підхід до клієнтів дуже важливий.

Сьогодні нові технології надають адміністраторам і персональним тренерам вичерпну інформацію про членів клубу, яка може бути використана для поліпшення якості обслуговування клієнтів. Наприклад, в даний час існує програмне забезпечення для повідомлення персонального інструктора, коли один з його клієнтів входить в будівлю клубу.

Таким чином, аналітики роблять висновок, що фітнес-ринок зараз на підйомі і в найближчі 5 років будуть з'являтися все нові можливості для зростання. 

Джерело: Спільнота фітнес підприємців

Читайте також: 

Європа залишається найбільшим фітнес-ринком у світі

Популярність американських фітнес клубів досягла максимуму в 2016 році