5 безкоштовних способів просування фітнес-бізнесу в Facebook

21 лип.
2017
5 безкоштовних способів просування фітнес-бізнесу в Facebook

Дізнайтеся, як заявити про фітнес-клуб, не маючи значного рекламного бюджету, перевірте, чи все ви робите правильно і спробуйте те, що ще не робили.

На етапі становлення більшість фітнес-клубів і самостійно практикуючих персональних тренерів, як правило, не володіють серйозним бюджетом для проведення рекламних кампаній.

Логічно, що спочатку потрібно отримати певний дохід, перш ніж почати витрачати кошти на платні рекламні оголошення та інші маркетингові інструменти. Тому сьогодні ми розповімо, як продати свої послуги в Facebook, не витративши на це ні копійки.

Разом з тим варто зазначити, що не буває нічого безплатного в повному сенсі цього слова. Так чи інакше, вам доведеться витратити певну кількість часу і зусиль на складання свого плану просування в Facebook.

Пам'ятайте, що клієнти, які легко приходять, також швидко і йдуть. А побудова відносин з клієнтами і вибудовування довіри вимагають часу. Тим не менш, щоб отримати якісні результати, гроші вам витрачати не доведеться. Отже, як же можна використовувати Facebook для просування свого фітнес-бізнесу?

1. Використовуйте свій поточний список друзів

Станьте прихильником побудови зв'язків і коментування. Ви повинні стати відкритим і авторитетним джерелом фітнес-інформації для кожної людини з вашого списку друзів. Для фітнес-бізнесу є справжнім самогубством відсутність комунікації зі своєю аудиторією.

Ось як це працює: діліться на своїй сторінці порадами щодо харчування і тренувань. Люди повинні відчувати, що ви дійсно розбираєтеся в темі, знаєте, про що говорите. Іншими словами, вони повинні перейнятися до вас довірою, перш ніж задуматися над тим, щоб прийти до вас на тренування.

Це загальний контекст того, що вам необхідно робити. Далі візьміть за правило лайкати і коментувати кілька постів своїх Facebook-друзів щодня. За допомогою взаємодії з ними ви частіше будете з'являтися у стрічці новин один одного.

Коли ваше ім'я вже стане чимось звичним для ваших Facebook-друзів, ви можете поступово переходити до того, щоб цікавитися, як вони поживають, через особисті повідомлення. Як правило, люди відповідають. Це хороша можливість для вас поділитися чимось особистим і згадати, що ви займаєтеся фітнес-бізнесом.

Цього достатньо. Не потрібно намагатися продати свої послуги, це незручно і може зіпсувати стосунки з людиною. Зате, коли у когось із них виникне питання щодо занять фітнесом, правильного харчування або тренувань з персональним інструктором, ви будете першим, до кого вони звернуться за порадою.

Так, цей підхід вимагає часу, але як тільки у вас з'являться перші клієнти, вони почнуть ділитися досвідом з друзями та знайомими, що може вилитися в дійсно повноцінний список потенційних клієнтів.

Напевно ви ставите питанням: позиціонувати себе в якості експерта і вибудовувати відносини на Facebook — це, звичайно, добре. Але як почати просувати бізнес вже сьогодні? Про це читайте далі.

2. Запустіть безкоштовний фітнес-челендж

Цей метод просування виконує дві функції: 1) дозволяє виявити тих потенційних клієнтів, які потребують/зацікавлені у фітнес-трансформації; 2) дає можливість зібрати контактні дані потенційних клієнтів, щоб в кінцевому підсумку продати їм свої послуги.

Отже, ось 5 кроків до створення працюючого фітнес-челенджу:

1) Визначте цільову групу челенджу: хто ваші ідеальні клієнти? з якою проблемою вони борються? чому це важливо? як ви можете допомогти їм за короткий проміжок часу?

2) Визначте тривалість фітнес-челенджу. Майте на увазі, що челендж втрачає імпульс тим більше, чим довше він триває. Тим більше, навіщо створювати собі більш складне завдання? Тому радимо обмежитися 5-10 днями.

3) Визначте, яку платформу ви будете використовувати. Справжній девіз фітнес-підприємця — це спробувати різні речі і подивитися, що працює, а що ні. Ви цілком можете використовувати його при запуску челенджів. Випробуйте Facebook, Instagram або навіть електронну пошту.

4) Використовуйте сторінку-вітрину (лендінг). Якщо у вас є власний сайт або блог, ви можете створити окрему сторінку, де потенційні учасники могли б більше дізнатися про ваш челендж і записатися на нього. Кнопка "записатися" може перекидати клієнтів на гугл-форму, за допомогою якої ви зможете збирати їхні контактні дані. Якщо ж власного сайту у вас поки немає, створити безкоштовний лендінг досить просто.

5) Просувайте свій челендж. Поділіться інформацією про челендж в Facebook та інших соціальних платформах, на своєму блозі, розкажіть про це вже наявним членам фітнес-клубу, зробіть розсилку по базі існуючої email-адрес.

Переконайтеся, що створений вами челлендж служить не тільки цілям розкручування в Facebook, але також вирішує певні проблеми клієнтів. Поясніть потенційним учасникам, кому це потрібно і чому. Саме чудове в челленджах це те, що його можна загорнути у форму спілкування з другом: він не виглядає як реклама.

3. Взаємодійте і публікуйте цінний контент в Facebook-спільнотах

Дуже часто можна зустріти таке явище, що фітнес-підприємці роблять публікації лише про свій бізнес. Як правило, це одна і та ж замітка, що курсує з групи в групу. Не робіть так.

Використовуйте Facebook-спільноти, щоб встановлювати зв'язки, вчитися у інших, а також допомагати та підтримувати тих, хто є членом того чи іншого співтовариства. Якщо у вас є дійсно цінна порада, яка принесе користь членам групи, поділіться нею.

Станьте тим, з ким люди асоціюють цінність і корисність. Адже, коли через кілька тижнів або місяців ви запропонуйте людям якусь послугу або продукт, вони будуть довіряти вашій думці, тому що весь цей час ви були для них джерелом корисної інформації.

4. Створіть власну Facebook-спільноту

Тут діють всі правила, викладені вище. Але додається ще одна цікава опція — ви є адміністратором групи. Це означає, що час від часу ви можете безкоштовно рекламувати свої продукти і послуги. І, що добре: більшість людей, зареєстрованих в соціальних мережах, ставляться з розумінням і приймають таке явище, як реклама в групах.

Просто пам'ятайте правило 80/20: діліться цінним безкоштовним контентом в 80% випадків і просувайте свої власні послуги в 20%. Зазначене може працювати кількома способами:

  • Запустіть групу, орієнтовану на місцеве співтовариство, конкретну цільову групу або проблему.
  • Створіть Facebook-спільнота в підтримку свого блогу (тільки не рекламуйте свої послуги постійно, це дратує).

5. Робіть трансляції Facebook-live на своїй бізнес-сторінці

Подобається вам це чи ні, але алгоритми Facebook влаштовані таким чином, що крім реклами просувають саме Facebook-live-відео, порівняно з іншими постами на бізнес-сторінках.

Тому єдиний шанс зробити ваші новини видимими для підписників сторінки — це транслювати відео. Під час таких трансляцій ви можете продемонструвати, як правильно виконувати ті чи інші вправи, складати тренувальні плани або просто ділитися корисними порадами.

Джерело: Спільнота фітнес підприємців

Читайте також: 

Основи email-маркетингу для фітнес-клубів

14 креативних маркетингових ідей для вашого фітнес клубу