Основи email-маркетингу для фітнес-клубів

09 лип.
2017
Основи email-маркетингу для фітнес-клубів

Дізнайтеся, як планувати електронну розсилку і які типи листів використовувати, щоб підвищити показники утримання клієнтів.

Як власник/менеджер фітнес клубу, ви, ймовірно, могли помітити, що нові клієнти, коли вони оформляють абонемент на заняття у клубі, роблять це з великим інтересом, мотивацією і благими намірами. Однак через низку нескінченних ситуацій, що виникають у їхьому професійному або особистому житті, клієнти повільно перестають відвідувати клуб регулярно і, мабуть, навіть можуть забути про те, що у них взагалі є карта члена клубу.

Така негативна динаміка може бути ніяк не пов'язана з якістю наданих клубом послуг. Саме тому важливо нагадати своїм клієнтам про те, чому вони вирішили записатися на заняття. Один з найбільш ефективних і простих способів повернути своїх клієнтів назад до зали вашого клубу, перш ніж вони приймуть рішення не відвідувати заняття, — це email-маркетинг.

Як і чому працює email-маркетинг?

Однією з важливих причин, за якими працює email-маркетинг, є те, що ви орієнтуєтеся лише на певну групу людей, які дійсно зацікавлені у ваших послугах і тих можливостях, які може запропонувати ваш клуб.

В результаті з'являється більше шансів розвивати бізнес і утримувати клієнтів у порівнянні, наприклад, з таким методом просування як придбання рекламних площ на білбордах.

Ймовірність того, що на електронний лист дадуть відповідь, досить висока, так як у наші дні все більше людей роблять щоденну перевірку листів своїм пріоритетом і просто звичкою.

Маркетинг по електронній пошті дозволяє сформувати свого роду зв'язок з вашими клієнтами.

Типи листів, які фітнес-клуб може використовувати в email-маркетингу

1. Новинарний дайджест

Це один з найпопулярніших засобів для поширення та відправлення маркетингових повідомлень для цільової аудиторії. Дайджести бажано розсилати на регулярній основі.

Новинарні дайджести також є відмінним засобом для надсилання інформації про нові пропозиції, останні події, які сталися у фітнес-клубі, установці нового обладнання. Такі бюлетені можуть також містити поради від тренерів клубу про те, як краще тренуватися, що робити у випадку отримання травми, як фахівці клубу можуть допомогти в цій ситуації і багато інших питань.

Відмінний спосіб почати кампанію по збільшенню числа підписників на розсилку новин фітнес-клубу — це згадати про таку можливість на своєму сайті, блозі і на сторінках в соціальних мережах. Повідомте своїм справжнім/потенційним клієнтам, що перші 50 підписників будуть претендувати на персональні пропозиції або безкоштовні послуги у фітнес-клубі.

2. Бродкасти

Це невеликі листи, в яких розглядається конкретна проблема. Вони також можуть містити інформацію про конкретну подію, про яку вам потрібно повідомити своїм підписникам як можна швидше, не чекаючи наступного випуску новин дайджесту. В цей лист можуть бути включені такі відомості, як інформація про спеціальні заходах у вашому фітнес-клубі, скасування заняття/класу або організація навчального семінару.

3. RSS розсилка

Це ще одна можливість, яку можна використовувати, коли справа стосується утримання цільової аудиторії по електронній пошті.

RSS розсилка — це не що інше, як довідка про блог фітнес-клубу, на яку клієнти можуть підписатися прямо з блогу. Це має відразу дві переваги. Одна з них пов'язана з можливістю встановити комунікацію з клієнтами по електронній пошті і забезпечити механізм ефективного контент-маркетингу безпосередньо з вашого блогу.

Друга перевага пов'язана з можливістю оптимізації блогу під пошукові системи: так ви будете отримувати запити на підписку від тих людей, які знаходяться в пошуку підходящого фітнес-клубу.

Планування email-розсилки фітнес-клубу

Вам також слід подумати про те, як спланувати електронні листи таким чином, щоб вони мали найкращі результати.

Так, наприклад, в певний час року велика кількість людей шукають можливості покращити свою фізичну форму, а значить їм знадобляться послуги фітнес-клубу. Відомо, що багато людей вирішують схуднути саме на початку року, і це може стати хорошою можливістю для вашого бізнесу. Планування спеціальної електронної розсилки або інформаційного бюлетеня про втрату ваги як раз на початку року може привести до великої кількості конверсій.

Точно так само, коли приходить літо, люди починають замислюватися про те, щоб добре виглядати на пляжі. І знову ви можете використовувати це як можливість повернути своїх клієнтів. Свята також можуть служити приводом для розсилки особливих листів, так як клієнти шукають ідеї для подарунків, а ви можете їм запропонувати подарункові карти свого фітнес-клубу.

Джерело: Спільнота фітнес підприємців

Читайте також:

14 креативних маркетингових ідей для вашого фітнес клубу

15 дивовижних фактів про збереження клієнтів фітнес-клубу