10 практичних кроків для просування фітнес-бізнесу в Instagram

07 лип.
2017
10 практичних кроків для просування фітнес-бізнесу в Instagram

Дізнайтеся про найкращі методи маркетингу в Instagram, щоб зацікавити потенційних клієнтів.

Більшість фітнес-підприємців використовують Instagram як один з каналів реалізації своєї маркетингової стратегії. І в цьому вони абсолютно праві: Instagram — це в першу чергу безкоштовний інструмент з досить низьким бар'єром для входу потенційних клієнтів фітнес-клубу. Це означає, що якщо обліковий запис клубу є загальнодоступний, то кожен може стати його підписником за допомогою лише натискання однієї кнопки.

Ще одна з переваг цієї соціальної мережі у тому, що вона дозволяє швидко нарощувати кількість підписників сторінки. Для цього можна використовувати багато різних способів (про що ми і поговоримо далі). Крім того, якщо ви доведете цінність свого контенту, то зумієте "конвертувати" підписників у потенційних клієнтів.

З чого ж потрібно починати? Що потрібно зробити в першу чергу, так це відповідально підійти до заповнення свого профілю в Instagram. Якщо вам потрібна допомога, зверніться в Довідковий центр (Help Center) Instagram. Фітнес-клубу потрібен детальний профіль, щоб одразу було зрозуміло, хто ви і що пропонуєте. Підберіть заманюючу фотографію для аватара профілю і вкажіть посилання на веб-сайт фітнес-клубу. А тепер приступаємо до просування. Перед вами деякі поради та кращі практики щодо використання Instagram професіоналами у сфері фітнесу.

1. Публікуйте тільки якісні фотографії

Це ключова вимога. Навіть якщо з цього списку ви будете дотримуватися тільки однієї поради, то обирайте цей пункт. Якщо ваша новинарна стрічка (говорячи мовою сеошників, фід (від англ. "feed")) являє собою строкату комбінацію з розмитих фотографій, зображень та цитат, то сторінка не буде виглядати в достатній мірі естетичною, щоб продемонструвати в найбільш вигідному світлі вашу пропозицію клієнтам. Запам'ятайте: чим красивіші ваші фотографії, тим більше людей захочуть підписатися на сторінку фітнес-клубу.

2. Розробіть власний стиль

Спочатку проведіть невелике дослідження на предмет того, якими стильовими рішеннями користуються ті фітнес-компанії, на які ви хотіли б бути схожими. Так, окремі бренди схильні вибирати один фільтр для фото і дотримуватися його в формуванні свого каналу.

Інші роблять акцент на колірні схеми (можливо, ви захочете врахувати фірмовий стиль і логотип фітнес-клубу), а треті публікують тільки якийсь певний тип фотографій. Знайдіть те, щоб працюватиме у вашому випадку, і дотримуйтеся плану. При такому підході маркетинг в Instagram може бути досить дієвим інструментом, однак проблема в тому, що багато фітнес-підприємці не використовують його правильно.

3. Виберіть програми для редагування фотографій

Якщо ви хочете, щоб знімки виглядали дійсно видовищно, швидше за все, вам потрібно буде попередньо редагувати їх перед розміщенням на своїй сторінці. Деякі з найбільш зручних і функціональних програм для редагування фото — це VSCO, Snapseed і PicTapGo. Але є і тисячі інших на вибір, і більшість з них безкоштовні.

Ви також можете використовувати такий додаток, як Layout by Instagram для створення колажів або Boomerang, щоб монтувати міні-відео, які повторюються знову і знову.

4. Публікуйте фотографії "До" і "Після"

Багато експертів вважають, що фото "до" і "після" — це найбільш дієва форма маркетингу. Вони є доказом того, що клієнти, які тренуються у вашому клубі, насправді прогресують завдяки клубу. Важливий момент: завжди ортимуйте дозвіл від самого клієнта перед тим, як запостити фото публічно.

Використовуйте нову функцію слайд-шоу (каруселі) для того, щоб публікувати фотографії "до" і "після". Передбачається, що за допомогою такого гортання аудиторія сторінки клубу стає більш залученою. Ви навіть можете включити цитату або відгук клієнта на одному зі слайдів.

5. Використовуйте відповідні хештеги

Хештеги дуже корисні: вони допомагають потенційним клієнтам виявити ваш контент. Якщо ви не знаєте, які хештегі використовувати, можете проаналізувати, як поводяться в цьому випадку ваші конкуренти або визнані бренди у фітнес-індустрії. В принципі немає нічого поганого в загальних хэштегах, таких як #fitness та #персональнийтренер, але спеціалізовані хештеги (наприклад, #insta_people_of_dnepr або #фітнескиїв працюють краще.

Ви навіть можете придумати свій власний унікальний хештег, щоб не тільки ділитися повідомленнями, але і заохочувати своїх клієнтів використовувати його. Ще один спосіб — використовувати хештеги, які застосовуються локально, наприклад, у вашому місті. Це продуктивний шлях для залучення потрібних підписників, які потім можуть стати вашими клієнтами.

Якщо ви не хочете, щоб весь заголовок був заповнений хэштегами, ставте їх в розділі коментарів. До речі, дуже зручно зберігати базу найбільш часто використовуваних вами хештегів в записній книжці у телефоні. Коли приходить час публікації, ви просто копіюєте їх і вставляєте в коментар до фотографії, а потім редагуєте шляхом додавання потрібних і видалення непотрібних хештегів.

6. Відзначайте людей на фото

Якщо ви ділитеся фотографією клієнта, відзначайте його і на фото, і в підписі до фото. Якщо ви тренуєте лідерів думок, які користуються популярністю, наприклад, у вашому місті, позначте їх на фото також (з їх дозволу). Якщо у них є велика кількість підписників в Instagram, уявіть, скільки може бути користі для клубу, якщо вони перейдуть на ваш фід. При найкращому розкладі ці підписники можуть поділитися такою фотографією зі своїми підписниками і так далі по ланцюжку.

7. Подбайте про цінність контенту для підписників

Вам може здатися, що вкрай важливо весь час щось публікувати. Це не обов'язково так. Якщо ви створюєте якісний контент і зображення, які люди захочуть "споживати", підписники зрештою з'являться. (Примітка: наприклад, публікації селфі з тренажерного залу не володіють ніякою цінністю).

8. Створюйте розклад для публікацій

Сплануйте розклад різних типів публікацій, які б ви хотіли розмістити в Instagram. Це дуже важливо, щоб весь час не публікувати одне і те ж. Наприклад, такий план може виглядати наступним чином:

Понеділок: поділитися мотиваційної цитатою з відповідним хештегом (наприклад, #моямотивація);
Вівторок: фотографія "до" і "після" одного із клієнтів клубу з коротким відгуком клієнта, використовуючи хештег #трансформація;
Середа: опублікувати короткий ролик або фото типової тренування в клубі, щоб продемонструвати потенційним клієнтам внутрішню обстановку в клубі;
Четвер: опублікувати пораду щодо тренувань;
Субота: поділитися рецептом здорової страви;
Неділя: репостнути запис одного із клієнтів клубу про тренування або його успіхи.

Ще раз підкреслюємо, що публікувати контент щодня необов'язково. Якщо ж ви хочете заздалегідь спланувати свої повідомлення в Instagram, то радимо до використання такі додатки, як Hootsuite або Later.

9. Плануйте візуальний ряд

Коли люди відвідують профіль в Instagram, вони очікують, що сторінка буде виглядати візуально привабливою. Для того, щоб відповідати очікуванням потенційних клієнтів, доцільно використовувати такі програми, як UNUM, які допомагають візуалізувати, як буде виглядати фід після публікації наступних декількох фотографій.

Таким чином, вам вдасться уникнути розміщення поруч двох темних фотографій або фото з цитатами одина над одною, що виглядало б дуже дивно.

10. Використовуйте інструмент Instagram Stories

Історія висвітлюється у верхній частині основного каналу. Це найкращий спосіб дати клієнтам можливість оглядати життя клубу зсередини. Розповідайте, як ви складаєте тренувальні плани для клієнтів, висвітлюйте персональні історії тренерів, діліться деякими особистими моментами. Це змушує підписників ставитися до тих, хто працює і тренується в клубі, більш людяно. У людей виникає відчуття, що вони знайомляться з реальними вами.

Наостанок не забудьте встановити віджет Instagram на сайті фітнес-клубу. Час від часу ви також можете ділитися своїми фото з Instagram на сторінці клубу в Facebook. Це дозволить вашим підписникам з різних платформ заходити на вашу сторінку в Instagram. Головне — не забувайте бути автентичними і продукувати корисність для клієнта.

Джерело: Спільнота фітнес підприємців

Читайте також: 

Таргетована реклама Facebook: продаємо без зливу бюджетів

Як правильно використовувати відео-контент у просуванні фітнес клубу