Як правильно запустити продаж супутніх товарів в фітнес клубі?

27 трав.
2017
Як правильно запустити продаж супутніх товарів в фітнес клубі?

З зростанням популярності фітнесу, зростають і очікування клієнтів на придбання товарів, починаючи від коктейлів і до спортивного одягу, прямо в фітнес клубі.

Якщо ви роздумуєте про те, чи варто намагатися реалізувати у своєму фітнес-клубі систему роздрібної реалізації якоїсь продукції, але досі сумніваєтеся, погляньте лише на ці два факти:

  • В 2016 році, наприклад, студії йогічних практик заробили понад $ 11 мільярдів на продажі одягу, обладнання та аксесуарів для занять йогою.
  • Фітнес-клуби, які займаються роздрібною торгівлею, приносять у середньому на 10-20% більше доходів, ніж студії, які цього не роблять.

Крім того, продаж предметів першої необхідності безпосередньо в клубі – це непоганий спосіб урізноманітнити користувальницький досвід ваших клієнтів, підвищити рівень обслуговування та залучити нових членів. Ті, хто займається у фітнес-клубі, потребують різноманітних аксесуарів і предметів для проведення сеансів фізичної активності. Так, клієнтам вашої студії знадобиться, як мінімум килимок, пляшка води, а можливо і одяг для занять спортом, і коктейлі зі спортивними добавками.

Продаючи всі ці речі в роздріб у вашій студії, ви економите час ваших клієнтів, адже їм не доведеться робити окрему поїздку в магазин, щоб купити ці речі. Що ще більш важливо, якщо хтось із членів вашого клубу забуває свій одяг і воду, ви даєте йому можливість придбати необхідне відразу на місці.

Здавалося б, для керуючого фітнес-клубом роздрібні продажі і управління запасами стане тягарем. Проте правильно організована система зможе полегшити весь процес і збільшити прибуток клубу. Ось кілька порад, які допоможуть вам почати продавати в роздріб у вашому клубі.

Почнемо з основ

Якщо ви вирішили розпочати роздрібний продаж якоїсь продукції у вашій студії, то не намагайтеся надати клієнтам на вибір всі можливі бренди, кольори і смаки продукції. Переконайтеся, що ваша пропозиція включає 2-3 різних стилі/кольори (якщо мова йде про одяг) або смаки (якщо мова йде про перекуси і спортивноме харчування) – як для чоловіків, так і для жінок.

Використовуйте спеціальне програмне забезпечення для відстеження продажів протягом довгого часу. Проаналізуйте, що продається краще, перш ніж розширювати свій асортимент. Головне — надайте базову продукцію, яка може знадобитися саме вашим клієнтам: пляшки з водою, реквізит для тренувань (ремені, блоки, пояси), спортивний одяг.

Також розгляньте питання про включення в асортимент деяких дрібних предметів, які не займають багато місця, такі як ефірні олії, гумки для волосся, щоденники для тренувань. Якщо ви шукаєте спосіб збільшити продажі, створіть пакет «Фітнес для початківців», який буде включати в себе рушник, пляшку для води і рукавички для занять спортом. Вводячи в продаж подібний комплект (особливо брендований логотипом вашого клубу), ви допоможете своїм новим клієнтам почати тренування швидше і отримаєте очікуваний дохід.

Оптимізація простору

Ваш клуб не повинен бути великим, щоб ви могли організувати в ньому місце для роздрібних продажів. Разом з тим вам слід використовувати простір з розумом. Ви можете розмістити невеликі предмети, такі як брелки, напульсники або гумки для волосся на або біля стійки реєстрації для членів клубу, щоб ці предмети завжди були на виду.

Крім цього розташуйте стійки з товарами безпосередньо на стінах, щоб відобразити асортимент, яким ви володієте. Якщо вам дійсно не вистачає простору, подумайте про те, щоб виставити лише один варіант кожного товару, а інші зберігайте за прилавком або в зоні зберігання і діставайте тоді, якщо клієнт ними зацікавиться.

Товари, розташовані на рівні очей, будуть продаватися швидше, ніж предмети, розташовані на високих полицях або розміщені поблизу до підлоги. З цієї причини намагайтеся варіювати розташування товарів щотижня. Для клієнтів це буде виглядати як оновлення асортименту, а значить буде викликати інтерес.

Налаштування програмного забезпечення

Переконайтеся в тому, що пропозиція щодо роздрібних товарів, які реалізуються в клубі, інтегрована в клієнтське програмне забезпечення так, щоб користувачі могли легко придбати ваші товари. Вам необхідний такий програмний модуль, який дозволяє додавати кілька розмірів і / або кольорів одного елемента (футболки або легінси, наприклад).

В ідеалі, програма також дозволяє відстежувати інвентаризацію і попереджати вас, коли складські запаси падають нижче певного рівня. Це допоможе вам розробити простий процес переупорядковування, так що у вас завжди будуть в наявності товари першої необхідності.

Вам також слід належним чином встановити ціну на свої товари і стежити за коливанням оптової ціни кожного товару, щоб визначити власний прибуток. Гарне програмне забезпечення також дозволяє реалізовувати товари прямо з вашого телефону або планшета, так що вашим співробітникам навіть не потрібно знаходитися за стійкою, щоб їх продати.

Робота з клієнтами

Подбайте про те, щоб покупка товару була як можна більш простою для клієнтів. Запропонуйте пункт оренди спортивного інвентарю або одягу для членів клубу, які забули свою амуніцію. Ви також можете включити опцію поповнення клієнтського рахунку на певну суму в рахунок майбутніх покупок. Таким чином, вам не доведеться вимагати кредитні картки клієнтів кожен раз, коли вони здійснюють роздрібну купівлю у вашому клубі.

Ще кілька порад

Заощаджуйте гроші на операційних витратах. Після того, як сезонні товари перестають користуватися попитом, відкривайте розпродажу або запропонуйте уцінку, так ви зможете позбутися від нерозпроданої продукції. Постійно повторно перевіряйте фінансові звіти, щоб визначити, скільки товарів було продано, які знижки ви надавали і чи є можливість поповнити асортимент.

Джерело: Спільнота фітнес підприємців

Читайте також: 

Програми корпоративного членства і як на них заробити фітнес клубу

5 інструментів для підвищення рівня продажів фітнес послуг на початку року