Таргетована реклама Facebook: продаємо без зливу бюджетів

11 трав.
2017
Таргетована реклама Facebook: продаємо без зливу бюджетів

Таргетована реклама – являє собою демонстрацію рекламних оголошень, які складаються з текстового і графічного блоку, мета яких перепадає на окрему обрану аудиторію користувачів соціальний мереж, наприклад, Вконтакте, Facebook.

Замість того, щоб говорити про ефективність і швидкість розвитку цього рекламного каналу, варто зазначити, що за 2016 рік компанія Facebook отримала $10,2 млрд чистого прибутку тільки за рахунок рекламних компаній. Для порівняння - чистий прибуток компанії Coca-Cola за 2016 рік склав $6,527 млрд.

Таргетована реклама продає і продається завдяки популярності соціальних мереж. 80% користувачів інтернету щодня проводять в соціальних мережах більше 340 хвилин. Кожен 6 житель планети Земля зареєстрований в Facebook, 70% з них щодня взаємодіють з брендами по засобам краудсорсінгу.

Краудсорсінг - мобілізація ресурсів людей за допомогою інформаційних технологій з метою вирішення поставлених завдань: збір Big Data, опитування споживачів на предмет рівня лояльності, виявлення попиту на ті чи інші групи товарів та інші «корисності».

Головною перевагою таргетованої реклами (не плутати з контекстною рекламою) є можливість донести рекламне звернення до тієї групи людей, яка цікавить рекламодавця. Це дає більшу ефективність реклами, що особливо актуально при оплаті за системою «оплата за клік». До того ж це зменшує негатив від реклами, за рахунок того, що оголошення побачать ті, кому воно з високою ймовірністю буде цікавим в момент демонстрації.

ЯК ЗРОБИТИ РЕКЛАМУ ТАРГЕТОВАНУЮ

Перш ніж створювати і просувати - створіть рекламний кабінет, відмітимо, що при цьому Ви повинні бути користувачем соціальної мережі Facebook. Перейшовши за посиланням facebook.com/business/ ви можете сформувати свій рекламний кабінет і приступити до просування товарів і послуг компанії.

Що потрібно знати про можливості рекламного кабінету:
- Розділ «Аудиторії» призначений для попереднього аналізу і збору людей, яким ви хочете показати (продати) продукт або послугу.
- Розділ «Ads Manager» - розділ, де ви можете створити, відредагувати, відстежити ефективність рекламної компанії.
- Розділ «Analytics» допоможе побачити, як люди реагують на рекламу з урахуванням показів на різних пристроях.
- Розділ «Публікації Сторінки» - детальна статистика органічного і платного охоплення публікацій сторінки, якою ви керуєте, рівень залучення і взаємодія з публікаціями.

ПРОСУВАННЯ ПОСТІВ FACEBOOK СТОРІНКИ

Якщо ви ніколи не створювали таргетованую рекламу на Facebook, але потрібно з чогось почати, то це історія як раз про це. Просування або підняття постів працює практично з будь-якою публікацією, тільки, звичайно, якщо не порушувати «Правил розміщення рекламного оголошення». Правил багато, але головні: не розміщувати заборонене до розміщення, не продавати заборонене для продажу, дотримуватись моралі і честі, а інше можна знайти на сторінці facebook.com/business в розділі «Правила рекламної діяльності».

Важливо! Перш ніж запускати підняття посту, уважно прочитайте, хоча б один раз, правила і рекомендації. Це дозволить при створенні контент-плану для smm заздалегідь уникнути блокування реклами і передбачити форс-мажори (наприклад, заміна картинки).

ПРОСУВАННЯ ВІДЕО В FACEBOOK

З початку 2017 року Facebook змінив пріоритет видачі для постів, які містять відеоконтент. Це означає те, що якщо вирішили просувати відео на сторінці, то Facebook покаже відео в пріоритетному порядку, в першу чергу. Цією перевагою поки що можна насолоджуватися за порівняно невеликі гроші. Facebook настільки заохочує відеоконтент на сторінці і в рекламних оголошеннях, що в цьому році з'явилася функція «Статистика Відео», яку можна переглядати у статистиці сторінки.

ПЕРЕХОДИ НА САЙТ З РЕКЛАМИ В FACEBOOK

Правильно налаштована таргетована реклама в Facebook покращує якість позиціювання сторінок з точки зору пошукових систем. Мова йде про здійснення конверсії на сторінці і зменшення значення показника відмови. 

ЯК ОТРИМАТИ ЛІДІВ

А що якщо конверсія на сайті не головне і ви збираєте Big Data? Якщо ви сильні в e-mail маркетингу і Ваша мета - зібрати величезну базу передплатників? Загалом, якщо ви за лідов, то вам теж сюди. Facebook, з недавнього часу, створює рекламу з масивною лідогенерацією. Така реклама виглядає як стандартний пост у стрічці сторінки, але тільки з кнопкою, натискаючи на яку користувач бачить вікно форми реєстрації. Бонус такого методу в тому, що Facebook вже заповнив поля форми на підставі даних профілю користувача і все, що потрібно зробити, це натиснути кнопку «Відправити». Вітаємо - контакт «полетів» у вашу базу.

ЯК ВІДСТЕЖУВАТИ РЕКЛАМУ FACEBOOK

У рекламному кабінеті можна легко налагодити динаміку таргетованої реклами за допомогою розділу «Вимірювання та звітність», але простого перегляду графіків мало. Тому, плануючи рекламну компанію, не нехтуйте майндмепінгом і виділенням критеріїв оцінки ефективності (kpi's). Так буде простіше оптимізувати рекламну компанію, перерозподілити грошові кошти та запобігти банальному «зливу бюджету».

Джерело: FitnessUA

Читайте також:

Ключові показники ефективності KPI для оцінки роботи фітнес клубу

Маркетинг персонального тренера: про що писати в соціальних мережах