10 обов'язкових атрибутів сайту фітнес-клубу

10 трав.
2017
10 обов'язкових атрибутів сайту фітнес-клубу

Дослідження, проведене в Стенфорді, показало, що 46,1% людей вважають дизайн і функціонал веб-сайту топовим критерієм, на підставі якого можна вирішити, заслуговує компанія довіри чи ні.

Сайт фітнес-клубу — це один з найкращих маркетингових інструментів. Переконайтеся, що він допомагає вашому бізнесу рости, а не навпаки. Для цього перевірте свій сайт на наявність наступних 10 обов'язкових компонентів.

1. Повна контактна інформація

Номер телефону, адреса електронної пошти та фізична адреса в обов'язковому порядку повинні відображатися на сайті фітнес-клубу.

Згідно BrightLocal, 52% користувачів інтернету вважають, що адреса — найбільш важлива інформація про ваш бізнес. Приблизно настільки ж важливим (47%) для потенційних клієнтів є наявність прикріпленої карти розташування фітнес-клубу і підказок з приводу того, як до вас можна дістатися. І, нарешті, контактний номер телефону вважають необхідним атрибутом веб-сайту клубу приблизно 37% користувачів мережі.

За статистикою, більша частина потенційних клієнтів зайде на сайт вашого фітнес-клубу зі смартфона. Для того, щоб підвищити ймовірність того, що вони зв'яжуться з вами, доцільно інтегрувати на веб-сайт функцію "click-to-call".

2. Lead-форми

Цей атрибут необхідний, щоб перетворити сайт фітнес-клубу в потужний інструмент лідогенераціі за допомогою вбудованих форм.

Згідно HubSpot, 65% компаній вважають генерування трафіку і ліди своїм основним завданням.

Використовуйте заклики до дії (CTA, "calls-to-action") і спеціальні кнопки, спонукаючи гостя сайту фітнес-клубу заповнити форму і в кінцевому рахунку відвідати фітнес-клуб особисто.

Серед найбільш ефективних CTA наступні: "Зареєструйтесь на безкоштовне пробне заняття", "Запишіться на свій перший фітнес-клас", "Заплануйте консультацію" і т. д.

3. Графік роботи клубу та проведення класів

Залийте на сайт свій календар для того, щоб потенційні клієнти могли спланувати відвідування занять у вашому клубі у відповідності з власним розпорядком дня.

Згідно BrightLocal, 44% гостей сайтів вважають, що саме години роботи — це найважливіша інформація, яка може бути представлена на сайті.

Інтеграція розкладу на сайті клубу з клієнтським програмним забезпеченням гарантує, що представлена на сайті інформація буде завжди актуальною і містить будь-які зміни, навіть внесені в останню хвилину.


4. Якісний дизайн

Більшість пошуків локальних бізнесів здійснюється через мобільні пристрої, тому сайт фітнес-клубу повинен відображатися на них коректним чином.

Згідно з Google, 88% локальних пошуків здійснюється за допомогою смартфона. При цьому 61% користувачів заявляють, що вони набагато більш імовірно сконтактируют з тією компанією, чий сайт адаптований під мобільні пристрої.

Використовуйте адаптивний дизайн. Це дозволяє налаштовувати сайт фітнес-клубу таким чином, щоб він правильно відображався на будь-якому пристрої. В іншому випадку ви ризикуєте, що ваші потенційні клієнти віддадуть перевагу конкурентам.

5. Інформація про інструкторів

Продавайте послуги своєї фітнес-студії, висвітлюючи досвід і сертифікацію тренерів клубу.

Згідно CBS News, сторінка "Про нас" є найбільш відвідуваною сторінкою сайту будь-якої компанії.

Ця сторінка повинна розповідати історію клубу, включаючи інформацію про персонал, яка повинна супроводжуватися фотографіями, дипломами, ілюстрацією багаторічного досвіду та іншими цікавими фактами. Творчий підхід вітається!

6. Відгуки про клуб і тренерів

Ви намагаєтеся змінювати життя членів своєї фітнес-спільноти кожен день — не втрачайте можливість поділитися цими історіями успіхами на сайті свого фітнес-клубу.

Згідно BrightLocal, 88% користувачів мережі довіряють онлайн-оглядам в тій же мірі, що і особистим рекомендаціям.

Публікуйте історії успіху своїх клієнтів разом з їх відгуками і фотографіями "До / Після" на сайті клубу. Причому відгуки викликають більше довіри, коли вони розкидані по всьому сайту, а не зібрані на одній сторінці.

7. Якісні зображення

Використання професійних фото (клубу, тренерів, проведених занять) і графіків дозволяють краще встановлювати контакт з потенційними клієнтами.

За даними Skyword, контент, який супроводжується класними зображеннями, отримує на 94% більше переглядів, ніж без них.

Уникайте використання пвкселізованих фотографій з поганим освітленням і кольорокорекцією. Знімки, зроблені професіоналом, — це хороша інвестиція, тому як ваші фото в очах потенційних клієнтів відповідають якості наданих вашим фітнес-клубом послуг.

8. Функції доступу активних членів клубу

Сайт фітнес-клубу призначений не тільки для потенційних клієнтів. Переконайтеся, що він також добре працює і щодо вже існуючих клієнтів.

Згідно Microsoft, сьогодні 90% споживачів очікують, що веб-портал компанії запропонує їм відповідну платформу самообслуговування.

Інтеграція клієнтського програмного забезпечення з веб-сайтом клубу дозволяє зробити його корисним також і для членів клубу. Дозвольте їм отримати доступ до свого облікового запису, щоб оновлювати інформацію в профілі, резервувати місце на заняття і оплачувати абонементи.

9. Блог

Блог — це найпростіший спосіб додати на сайт свіжий контент.

За даними Ignite Spot, малі підприємства, які ведуть блог, генерують на 126% більше потенційних клієнтів. При цьому 81% користувачів мережі довіряють порадам, опублікованим в блогах.

Google також любить блоги та враховує їх як фактор ранжування для SEO. Тому розгляньте можливість публікації заміток про заходи, які відбуваються у клубі, і анонси змагань, статей про здоров'я, порад щодо харчування і тренувань.

10. Сертифікат SSL

Згідно Ahrefs, HTTPS корелює з більш високим рейтингом у видачі Google. Хоча це не гарантує відразу ж сайту вашого фітнес-клубу позицію на першій сторінці, тим не менш, дає конкурентну перевагу.

SSL забезпечує достатній рівень безпеки та захисту для відвідувачів вашого сайту. Крім того, розраховуючи рейтинг сайтів Google бере до уваги, і цей фактор і розміщує сайтів з SSL сертифікат вище, ніж без нього.

Джерело: Спільнота фітнес підприємців

Читайте також:

Forbes назвав найвпливовіших фітнес блогерів світу

FORTË запустила онлайн-платформу для трансляції групових занять